vivastar Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 MORSOMT! Tørr jeg spørr hvor gammel du er ? Et sted mellom 0 til 100 år men du kan også si 17år Lenke til kommentar
Spedalsk Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hehe så du trodde du kunne kjøpe så mye du ville me kortet, uten å tenke på penger. 17år Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ikke ta dette personlig, men ehh.. Hvis du er 17 år, så må du jo ha nok IQ til å skjønne at du ikke kan stappe en tusIng inn i et bankkort Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Da kan du ikke ha spesielt mye hjerneceller heller. Man er 17år, skaffer seg bankkort, har ikke peiling på hvordan det fungerer, DET HADDE KANSKJE VÆRT EN IDÉ Å SPØRRE BANKEN OM HVORFOR KORTET IKKE FUNGERER?!?!?! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Stakars fyr, ikke overkjør han helt da Lenke til kommentar
lugah Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Selfølgelig er dette kødd, eller ærligtalt det må da være det! Er man 17år så har man helt klart hørt om minibank kort, siden du nesten er 18 og skal ha bil og slikt så har vel muligen mora di en bensinkort, trodde du at man puttet 1000kr inn i kortet der også? Nei, dette ble for dumt! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hihihihi. Hva er det jeg sier? Menn altså. Prøv å sleike på kortet, da pleier det å komme penger. Nerd. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg lo så jeg ristet! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Denne skal vel egentlig være i Humor...? Eller.. Egentlig ikke, men nå i allefall! Lenke til kommentar
consilium Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hva synes dere? Er denne nominert til gullkorn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hva synes dere? Er denne nominert til gullkorn? Tror vi kan sende en liten notis til Gjeldsofferalliansen også. Føre var, osv. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg kjenner noen som gjemmer tusenlappene sine inni kortet. Men det krever både øvelse og taktikk. Jeg får det ikke til. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hva synes dere? Er denne nominert til gullkorn? i hvertfall denne kommentaren: trodde du ikke trengte penger når du hadde kort jeg!! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hva synes dere? Er denne nominert til gullkorn? i hvertfall denne kommentaren: trodde du ikke trengte penger når du hadde kort jeg!! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hva synes dere? Er denne nominert til gullkorn? Tror vi kan sende en liten notis til Gjeldsofferalliansen også. Føre var, osv. God idé Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Denne stenges av relativt åpenbare grunnar. (Og for dei som treng ei forklaring; årsaken er trolling) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg