vivastar Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg skjønner ingen ting lenger , har skaffet meg et sånt såkalt "minibank kort" og ble lovet at jeg kunne betale i butikker uten å ha med meg penger, smart tenker jeg....Så etter å ha fylt ut papirer om meg selv så sendte jeg det papiret inn til banken for å få et sånt "minibank kort" ,så ventet jeg kanskje en uke før det kom i posten til meg, fikk med en kode å....veldig praktisk....så det første jeg gjorde etter å ha fått kortet var å fyre opp den gamle rustholken min av en bil, så kjører jeg som et uvær til butikken, tror jeg hadde 105 på den på motorveien, på vei til ICA(ok, jeg inrømmer at det var ikke jeg som kjørte bilen,var min mor, har ikke fått lappen ennå :!: ) plutselig havner vi på ICA , mor parkerer, jeg springer ut bilen, å løper til inngangen til ICA. Det første jeg tar med meg for å handle er coca cola det andre tror jeg var potetskruer...så går jeg til kassen for å betale, med mitt nye "bank kort", jeg drar, "Vennligst oppgi kode", jeg trykker koden.... . . .GODKJENT!.......Jippii, min første handel med mitt nye "bank kort" , hvem trenger penger når man har kort....så ukene går , å jeg er på butikkene 3-4 ganger i uken, å handler med kortet mittt....MEN plutselig en dag på butikken, så gjør jeg det samme som jeg bruker å gjøre når jeg skal betale, jeg drar, "Vennligst oppgi kode" , jeg trykker koden, .... . . . .så venter jeg.....så kommer det en ufyselig lyd ut av maskinen...så står det jeg hadde aldri trodd......IKKE GODKJENT!!! hva er galt med mitt "bank kort"??? har prøvd på flere butikker og flere ganger, har kontaktet banken for å få nytt kort, det fikk jeg , men de nye kortene funker ikke..... Noen som har svar til meg?!?! Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Sikker på at du ikke har tastet feil kode da? Endret 4. november 2004 av robB Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Overdragelse av makssum?? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kanskje du ikke har penger på kontoen da? hmm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Duh, det må liksom være penger på kontoen din også. Du har ikke fått et kredittkort, men et bankkort som går direkte på konto i banken. Evt. har du brukt opp maksgrensa på kortet, som pleier å være satt lavt for ungdommer. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Overdragelse av makssum?? har ikke sånt på nei..... Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Sikker på at du ikke har tastet feil kode da? ja det er jeg sikker på, taster aldri feil kode to ganger.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Høres ut som du har gått tom for penger, ja Joda, du har nok en makssum så lenge du ikke har kredittkort- Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Enten er det makssummen som er nådd, eller så er kontoen din tom. En av to, garantert. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Som Tor Erik sa. Du er raka fant. :!: Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Som Tor Erik sa. Du er raka fant. :!: Raka Fant, den lo jeg godt av Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Som Tor Erik sa. Du er raka fant. :!: hva?!?! trodde du ikke trengte penger når du hadde kort jeg!! hvordan får man penger på kortet da? det går jo ikke ann å få plass til 1000 kroner inne i kortet da, det er jo for lite...... Endret 4. november 2004 av vivastar Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Som Tor Erik sa. Du er raka fant. :!: hva?!?! trodde du ikke trengte penger når du hadde kort jeg!! hvordan får man penger på kortet da? det går jo ikke ann å få plass til 1000 kroner inne i kortet da, det er jo for lite...... Gjør du deg dum eller? Vet du ingenting om bankkort? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Som Tor Erik sa. Du er raka fant. :!: hva?!?! trodde du ikke trengte penger når du hadde kort jeg!! hvordan får man penger på kortet da? det går jo ikke ann å få plass til 1000 kroner inne i kortet da, det er jo for lite...... Gjør du deg dum eller? Vet du ingenting om bankkort? har ikke peiling på bank kort.... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Bankkort funker på den måten at butikken tar penger direkte fra din konto i banker hver gang du betaler med det. Ergo, har du ikke mer penger i banken, kan du ikke betale mer. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Som Tor Erik sa. Du er raka fant. :!: hva?!?! trodde du ikke trengte penger når du hadde kort jeg!! hvordan får man penger på kortet da? det går jo ikke ann å få plass til 1000 kroner inne i kortet da, det er jo for lite...... Gjør du deg dum eller? Vet du ingenting om bankkort? har ikke peiling på bank kort.... For det første: Du kan IKKE stappe en 1000 lapp inn i et bankkort. For det andre: Syns jeg det er litt små rart at du ikke skjønner at du ikke kan putte en 1000 lapp inn i bankkortet ditt Hvis du har et MINI-bank kort så går det jo rett fra kontoen din. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Man er ikke født i '87 og har null peiling på magnetkort, neppe. Samme som mødre som lurer på hvor "kontantkortet" skal puttes hen når det er større en telefonen Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Man er ikke født i '87 og har null peiling på magnetkort, neppe. Samme som mødre som lurer på hvor "kontantkortet" skal puttes hen når det er større en telefonen hehe Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 MORSOMT! Tørr jeg spørr hvor gammel du er ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg