Gå til innhold

Bankkortet mitt er litt pussig

vivastar

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ingen ting lenger , har skaffet meg et sånt såkalt "minibank kort" og ble lovet at jeg kunne betale i butikker uten å ha med meg penger, smart tenker jeg....Så etter å ha fylt ut papirer om meg selv så sendte jeg det papiret inn til banken for å få et sånt "minibank kort" ,så ventet jeg kanskje en uke før det kom i posten til meg, fikk med en kode å....veldig praktisk....så det første jeg gjorde etter å ha fått kortet var å fyre opp den gamle rustholken min av en bil, så kjører jeg som et uvær til butikken, tror jeg hadde 105 på den på motorveien, på vei til ICA(ok, jeg inrømmer at det var ikke jeg som kjørte bilen,var min mor, har ikke fått lappen ennå :!: ) plutselig havner vi på ICA , mor parkerer, jeg springer ut bilen, å løper til inngangen til ICA. Det første jeg tar med meg for å handle er coca cola ;) det andre tror jeg var potetskruer...så går jeg til kassen for å betale, med mitt nye "bank kort", jeg drar, "Vennligst oppgi kode", jeg trykker koden.... . . .GODKJENT!.......Jippii, min første handel med mitt nye "bank kort" , hvem trenger penger når man har kort....så ukene går , å jeg er på butikkene 3-4 ganger i uken, å handler med kortet mittt....MEN plutselig en dag på butikken, så gjør jeg det samme som jeg bruker å gjøre når jeg skal betale, jeg drar, "Vennligst oppgi kode" , jeg trykker koden, .... . . . .så venter jeg.....så kommer det en ufyselig lyd ut av maskinen...så står det jeg hadde aldri trodd......IKKE GODKJENT!!! :cry:

hva er galt med mitt "bank kort"??? har prøvd på flere butikker og flere ganger, har kontaktet banken for å få nytt kort, det fikk jeg , men de nye kortene funker ikke.....

Noen som har svar til meg?!?! :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som Tor Erik sa. Du er raka fant.  :!:

hva?!?! trodde du ikke trengte penger når du hadde kort jeg!! hvordan får man penger på kortet da? det går jo ikke ann å få plass til 1000 kroner inne i kortet da, det er jo for lite...... :ermm:

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

hva?!?! trodde du ikke trengte penger når du hadde kort jeg!! hvordan får man penger på kortet da? det går jo ikke ann å få plass til 1000 kroner inne i kortet da, det er jo for lite...... :ermm:

Gjør du deg dum eller? :dontgetit:

Vet du ingenting om bankkort?

Lenke til kommentar

har ikke peiling på bank kort.... :ermm:

Lenke til kommentar

har ikke peiling på bank kort.... :ermm:

For det første: Du kan IKKE stappe en 1000 lapp inn i et bankkort.

For det andre: Syns jeg det er litt små rart at du ikke skjønner at du ikke

kan putte en 1000 lapp inn i bankkortet ditt :dontgetit:

Hvis du har et MINI-bank kort så går det jo rett fra kontoen din.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...