tarja Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har et radeon 9200 se. skjermkort. Jeg bruker tv out til og se på film på tven min. Nå har jeg bilde men det er svart hvit. Har lastet ned de nyeste drivererne. Lenke til kommentar
alxplx86 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 skjer det samma til meg hvis jeg ikke har valgt rett TV/AV mode på tv'en, hvis tven din er ny, prøv å skifte fra AV3 til AV3S eller motsatt, eller prøv av1 & av2. Skal funke! (Om du har noe anna plugga i foran tv'en som feks ps2 o.l, trekk det ut.) Lenke til kommentar
tarja Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Alle instillinger på tven er rett. Har bare en scart inngang. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har bare en scart inngang. Da tipper jeg at TV-en din ikke støtter s-video... Lenke til kommentar
tarja Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Det har virket før, men det har ikke virket siden jeg la inn windows på nytt i sist uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå