sarthun Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hvilket program kan jeg åpne bin-filer med ? (binary data files) Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) BIN-filer er et "image" av innholdet på en CD-plate. De kan: - Brennes på en CD. - "Mountes" (altså at innholdet på fila vises som en "forfalsket" CD. Jeg vil anbefale Daemon Tools Endret 4. november 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis du skal brenne, så er det vel QUE(.que)filer som "åpnes" (Nero f.eks.) og deretter blir BIN-fila henta opp. Hvis jeg selvfølgelig ikke husker feil.. Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis du skal " åpne" en bin fil, må du bruke et program som blir heter IsoBuster. Det programmet pakker ut filen , så at filene blir synlige i utforsker. Lenke til kommentar
Tvangen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Bruk deamontools. Dette programmet finner du bl.a her : http://www.daemon-tools.cc Lenke til kommentar
spetter Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 stemmer det at det går via cue filer , men har opplevd også at bin fila kan åpnes brennes direkte uten å gå via cue fil Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 bruk daemon tools du! Lenke til kommentar
sarthun Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 takker IsoBlaster fungerte glimrende Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 IsoBuster er fin til å hente filer frå eit image med og Deamontools er det beste når du skal mounte. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har ingenting med maskinvare å gjøre. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg