gamerman Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hei Jeg har hatt en gammal pc før: Spec : Pentuim 4 1400 mhz GeForce 2 mx 400 256 mb ram Jeg kjøpte denne pcèn for 4 år siden og mine høytalere har spilt kvalitet lyd helt til nå når jeg tok ut de 2 hardiscene og høytalerne jeg har og satt i den nye pcèn min: Amd +2400 Ati Radoen x800 pro 512 ram Jeg installerte windows på nytt og installet også audio drivere til mitt intrigerte lydkort på hovedkortet mitt. Problem: Jeg har sett på volume knappen og de står slikt: Wave : På fult ( må ha det , hadde på midten før) Når jeg skal høre på musikk eller se film i det hele tatt så når jeg setter Front Speaker på fult i volume control så oppnår jeg lyd som skulle den skulle vært på midten. Hva kan dette være? Finnes det noen audio codec som kan gjøre susen? Takker På Forhånd Av Svar PS: Hvis dere ikke skjønte mitt spørsmål eller lurer på hva mitt hovedkort heter eller den slags spørsmål så ikke ``hessitate`` to ask ! Endret 5. november 2004 av gamerman Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tenk deg om neste gang du bumper etter så kort tid. Da blir tråden stengt. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Ok , Sorry Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Sorry men må bumpe her Ingen her av 1000 eller flere medlemmer som vet noe i det hele tatt om dette problemet ? Lenke til kommentar
Comodore Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det er vel et par muligheter jeg ville prøvd. Den enkle er om du har innstallert real-player eller lingnende. hvis volumet er skrudd ned på disse, må du skru det høyere på din vanlige volumknapp. Den andre blir litt mer komplisert. prøv den overnevnte i første omgang. PS...gjelder det alle filmer??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå