superreven Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Adrian Mutu innrømmet å drive med visse lyssky aktiviteter utenfor fotballbanen.... *kremt* ->kokain.. Angivelig var det, ifølge Mutu IKKE kokain, men ett annet forbudt stoff og ett engangstilfelle for å sitat: "styrke sin seksuelle utholdenhet". Jah, nok om det... Pga dette ble han sparket fra Chelsea. Arsenals manager: Arsène Wenger har tidligere uttalt at døren på Highfield står åpen og at han vil bli mottat med åpne armer hvis han stikker innom! Ikke uventet spør du meg... Tror nok det vil bli mer enn èn klubb som vil melde sin interesse! Hvem synes DU bør signère denne eminente fotballspillerern etter den relativt korte straffen han fikk på 7 måneder? Personlig synes jeg at Man Utd ikke bør holde seg passive når en slik spiller kan hentes gratis! Hva synes dere? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 En klubb med en manager som kan holde styr på spillerne bør signe Mutu. Jeg vil veldig gjerne at Arsenal signer han! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg mener at Tufte kan være et meget godt alternativ. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Han er utestengt i 7mnd er han ikke? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Mange lag som er ute etter han. Men pga han er utestengt i 7 måneder vil vel flere klubber vente. Hørt at juve er ute etter han men også milan og roma. De fleste engelske klubber vil ikke ha han siden mutu ikke har prestert i premier league. Men han gjorde det jo bra i serie A. Tror juve signerer han nå siden de allerede har tatt kontakt med han. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg heier på Roma og de SKAL/MÅ signere ham. Skal de selge Cassano, noe de ser ut til å måtte gjøre, er Mutu en god erstatning. Juve har nok av spisser. Hvor mye spilletid får Mutu, anyone. Wanna bet? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Vålerenga. De må jo ha noen. Klarte jo ikke ordne med Flo så Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 synest han skulle tilbake til italia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå