joric Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 lurer på om det har noe for seg og sette ned multiplayeren for også øke fsb?? er det noen som har erfaring med dette! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ytelsen vil nok øke noe om du kjører på 220MHz * 9 kontra 200MHz * 11 (begge = 2200MHz). ...dessuten, multiplayer er det du gjør i CS, CPU-frekvensen styres av multiplieren. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Minnet ditt vil også yte mer om det henger med på 1:1. Høy FSB er alltid best om hardwaren takler det. Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Multiplayer faktisk Man får mer ytelse av å kjøre på lav multiplier og høy FSB, kontra det motsatte. Men man skal helst ha minne som takler høy FSB, og AGP/PCI-lock (låser frekvensen på AGP/PCI slotene, slik at ikke de kjører på en høyere frekvens enn det kortene er laget for) er et must! Lenke til kommentar
joric Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 takk gutter ! har muligheten og forandre begge deler! kjører vell nå på 13*166 ! tror jeg skal prøve og forandre litt! har amd xp 3000. to minnebrikker på 512 (pc400) hovedkort msi, skjermkort 9800 pro! har og kjølevifte som skal takle 3400 prosessor.. Så jeg får se hva som skjer! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 I denne sammenhengen er det mulig å sette multiplayeren ned på en AMD XP2500+ 333Mhz 11x barton kjøpt i november 2003? Eller er det sånn at multiplayeren er låst både opp og ned? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det burde gå fint. De ble ikke superlåst før i begynnelsen av 2004. Men du kan jo bare prøve deg frem. Sett FSB til 100MHz om du skal ha MP opp og la den stå på stock om du skal ha MP ned. Lenke til kommentar
joric Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 dette likte maskinen min dårlig! måtte resette cmos for og få ting til og fungere igjen! hehehe....prøvde med 11*197 men det gikk skiiiiiiiiiit! ... Får prøve med med 12 da, kansje jeg har bedre lykke med det! tror nok jeg har maxet ut hoved kortet mitt, er litt eldre msi kort kt4v 6712 og med ny bios skulle det akkurat takle amd xp 3000 barton... Blir vell nødt og kjøpe meg nytt hovedkort! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ja, kjøp deg et med nForce2 chipset. Det kortet du har nå har ikke AGP/PCI lås. En FSB på 197MHz kan ta livet av skjermkort og PCI-enheter på det hovedkortet du har nå... Ikke overklokk FSB mer nå du. Lenke til kommentar
joric Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 oki doki goophy skal ikke leke meg før mye! takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå