trn238 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det noen som vet hvordan man aktiverer digital klokke i hvilemodus istedet for en hel svart skjerm? Har klart det på mine tidl SE telefoner, men jeg sliter litt med å finne det her. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Du må gå på: innstillinger > Display > Lys > Og velg: Automatisk Lenke til kommentar
trn238 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Da jeg hadde K700 så funka det, men her så står den allerede på automatisk?!?!? Lenke til kommentar
Joagutten Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det noen som vet hvordan man aktiverer digital klokke i hvilemodus istedet for en hel svart skjerm? Har klart det på mine tidl SE telefoner, men jeg sliter litt med å finne det her. Det lar seg ikke gjøre dessverre. Kansje ved neste SW??? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Neste SW? du mener vel neste FW? begynnte å lure på om det gikk ann å bytte Software Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå