fantaboy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg bruker mitt intrigerte lydkort i Abit IC7 MAX 3 og har tenkt å kjøpe Z2300 settet. Det vil vel fortsatt bli BRA med lyd og kraft fra settet selvom jeg ikke har audigy 2 kort? Har forøvrig et 5.1 kort liggende om det er noe bdre... Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det blir nok bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg bruker et innebygd lydkort til Z-2200, har prøvd med Audigy 2 men merket ikke noe forskjell. Så det skal nok gå helt greit. Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har bare hørt positive komentarer om Audigy 2. Blir nok bra det. Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har samme hovedkortet som deg men Logitech 2200. Jeg bruker heller mitt SB live 5.1 kort. Jeg var ikke imponert over lydkvaliteten på det innebygde kortet. Jeg ville heller brukt det 5.1 kortet du har liggende (litt avhengig av) men test de mot hverandre så svarer du nok best på ditt eget spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå