Zattaxu Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Heisann. Hvordan får jeg åpnet browseren min, slik at jeg kan se de siste endringene jeg har gjort i koden (uten å måtte lagre siden, for å skrive inn banen i browseren...) Litt n00bie spørsmål men... Endret 4. november 2004 av Zattaxu Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg bruker Zend Development Environment, som har en praktisk debug-funksjon der du kun trenger å trykke F5 så dukker endringene opp i et eget lite vindu i programmet. Du kan jo trykke F5 i nettleseren din også? Hva er det egentlig du lurer på? Lenke til kommentar
Zattaxu Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg bruker Zend Development Environment, som har en praktisk debug-funksjon der du kun trenger å trykke F5 så dukker endringene opp i et eget lite vindu i programmet. Du kan jo trykke F5 i nettleseren din også? Hva er det egentlig du lurer på? Noe lignende av det du har kanskje... Tenkte jeg skulle begynne med web-design igjen etter en liten periode for 5 år siden. Da brukte jeg homesite, og der var det en knapp man kunne bruke. Da åpnet browseren seg med de endringene man hadde laget. I PHP designer, må man først save, så åpne broseren og refreshe manuelt, og det er litt tungvint... så jeg lurte på om det var noen lettere måte å gjøre det på.... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 hvorfor ikke sitte med phpeditoren i ett vindu og browser i et annet vindu? hva er problemet med dette? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 PHP scriptet genererer f.eks. HTML gjennom serveren (Zend engine). Browseren forstå ikke PHP. Derfor må det lagres og så hentes gjennom en server. Det finnes programmer som har innebygd PHP funksjonene, men det er likevel nødvendig å lagre - for den vet ikke når du er ferdig med programmeringskoden din. Litt kjedelig om programmet låste pc'en lenge fordi en loop ikke blir ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå