Shaper^ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Jeg lasta ned Demoen av Flat Out netopp, jeg starta det opp med default settings : 1024*768*32 og alt på high osv... Sånn som d stod default Når jeg starta d så kjørte spillet intro videoene og jeg kom inn i menyen... starta da Single player greiene og valgte long jump eller hva d nå heter... Spillet loada mappet fint og starta fint og laggfritt, fraps viste 60FPS nedi bunnen av bildet... Spillet gikk så smoooth som du kan få d til å gå! Jeg spillte kanskje et 1 minutt så - Duuuuuuud... - Pcen døde! =(=(=(!! Wtf er galt liksom? D er d eneste spillet jeg har som gjør at pcen dør... jeg har starta d flere ganger og alle gangene har pcen skrudd seg av... Jeg har GF FX5950Ultra (litt klokka) kort med ForceWare 66.81Driverene og DX9.0c, WinXP SP2, AMD Athlon 2400+ og 512mb TwinMOS RAM. Allt skal funke som bare f! Noen som vet hva som er galt? ALLE andre spill jeg har funker fint som bare d! Endret 4. november 2004 av Shaper^ Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hmm så en på isonews som hadde samme feil... "The demo reboots my computer everytime I try to start up a level It happens at the start in the to race maps and at the end at the jump map" og en annen som : got the same problem. installing nvidia 61.77 drivers fixed it and now demo works "like a charm" prøv med 61.77 drivern eller en annen... ville tippe at det kan løse problemet. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Will do, takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå