Herr Brun Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Heisann! Jeg sitter her og har akkurat blitt ferdig med scipii campaign i Rome: Total War. Har gjort julii og brutii før. Nå vil jeg gjerne spille som macedon, men det går ikke... Hører om noen som spiller som dem, de har moddet et tekstdokument. Kan noen fortelle meg hvilket tekstdokument og hva jeg skal modde på? Tusen takk! Herr Brun Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Gå inn på Rome\Data\world\maps\campaign\imperial_campaign Så går du innpå descr_strat fila. Bare skriv Macedon inn under End_unlockable og sletter macedon fra End nonplayable. Bare pass på at Slave er under nonplayable.... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Senate må hoså være unplayable. Min post nummer 400 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Hvorfor må SLave og Senate være unplayable? Bare lurer:) Takk for hjelpen! Herr Brun Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Slave fordi jeg har lest at spellet klikker hvis man prøver å starte camp. Senatet er jeg ikke sikker på.. men hvis man prøver å spelle som dem uansett så klikker spellet hvis man trykker på senat dingsen i faction menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå