Gronz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Fortsettelse av tråden http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=323101 som ble stengt pga. brudd på tre-ords-regelen. Siden denne har flere enn tre ord i topicen bør alt være fryd og gammen. Endret 4. november 2004 av Gimper Lenke til kommentar
Sire Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har han ikke vært det hele tiden da? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har han ikke vært det hele tiden da? Nei. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Arafat Deserves Execution, Not Natural Death Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har han ikke vært det hele tiden da? Akkurat det jeg også skulle til å si når jeg så tråden. Har visst gått varmgang i hjernen på de fleste der nede. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvilke innvirkninger tror dere døden til Arafat vil ha på situasjonen i midtøsten, noen reflekterte tanker? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Frykter egentlig terroraksjoner i hans minne, eller at Israel overkjører Palestinerne mens de ennå er ute av balanse. Har egentlig ikke noe spesielt med peiling på feltet, men håper virkelig at jeg slipper å se et salig blodbad når jeg skrur på god morgen norge i løpet av den neste uken. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Arafat Deserves Execution, Not Natural Death Kilde: Capitalism Magazine. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Det er full forvirring om helsetilstanden til palestinernes leder Yasir Arafat. Tidligere i kveld kom det melding om at han var klinisk død, men dette ble senere tilbakevist av det franske militærsykehuset der Arafat får behandling. Hvis Arafat dør går området ad undas. Endret 4. november 2004 av Gimper Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Pelsjakop: Har alltid en god fundamentalistisk synsvinkel på ting hehe Nja, kan være både fordel og bakdel med en dau arrafat. Frykter mest at palestinerene får en svak ledelse, som igjenn fører til mer problemer for palestinerene. Israel vil jo ha "fredssamtaler" med en palestinsk leder som de kan diktere freden 100% til. Det finnes jo ingen sterk palestins leder som kan ta over. Den største faren er at uten en palestinsk leder så har grupperinger i palestina lettere for å bedrive terror. Og det blir vanskeligere å sammle dem under en felles paraply. Eller at fundamentalister tar over styringen. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nå er han ihvertfall erklært død. Får håpe at det blir roligere og ikke mer dritt der nede nå. Tror egentlig det bare blir verre Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Nå er han ihvertfall erklært død. BT: Arafat er fremdeles i live -Han er ikke død Arafat Still Alive Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kilde: Capitalism Magazine. Hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kilde: Capitalism Magazine. Hva er poenget ditt? At du bruker en ekstremt subjektiv kilde.. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 At du bruker en ekstremt subjektiv kilde.. Finnes det en nøytral politisk oppfatning? Jeg streber ikke etter nøytralitet, men objektivitet. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 wops, han er visst ikke død allikevel. Fordømte løgnere på radioen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Han kommer vel mest sannsynlig til å dø i løpet av natten, på TV snakker de allerede om "når han dør..." Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Good riddance! Denne mannen har vært en sorg for en hel verden, og verden vil bli et bedre sted når han er borte. Jeg tror desverre ikke på noen rask endring i midtøsten. Men det er lov å håpe på at Bush plan for en palestinsk stat blir mulig nå som proppen er ute av systemet. Forøvrig er det en skam at Arafat har fått fredsprisen. Om jeg en dag skulle bli tildelt prisen, så ville jeg sagt nei takk. Prisen er verdiløs nå, kun et virkemiddel for en politisk agenda. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 enig at den nobels fredpris tingen er godt utvannet ... ser det bare på årets kandidat ... urk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 enig at den nobels fredpris tingen er godt utvannet ... ser det bare på årets kandidat ... urk. men man gir den da ikkje til terrorister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå