Black Star Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-24 13:15, CaSh skrev:sikker? JA! Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Å nei, nå bare MÅ jeg slette alt, samma gjorde jeg på alle 762 maskinene på jobben!!! Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Og så klarte Jimmy Pop å poste denne tafatte men akk så virkningsfulle spøken en gang til... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 pass på denne virusen? hvem er denne virusen? er han farlig? et virus, dette viruset.. en bil, denne bilen.. Lenke til kommentar
Viva Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Nei det er et farlig virus! du må slette dette manuelt! Har du en virus som heter "winlogon.exe" ? dette er en trojan sniffer.. sender informasjon om din pc til andre. Du må slette dette fra DOS. del c:/windows/system32/winlogon.exe YES 2 ganger Lenke til kommentar
president Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Hvis du kanskje tror du har virus, kan du skrive format c:. Denne kommandoen vil slette alle virus fra maskinen din. Det kan være greit å gjøre dette en gang i uken for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 jeg fant den bjørnejævelen, men kom jo på at jaktsesongen ikke har begynt ennu. så jeg får vel vente med å kverke den lille dritten. åssen er det med pingviner? må vel slette alle sammen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå