Gå til innhold

oppgradere compaq

Anbefalte innlegg

lurer på et tilbud fra compaq på en EVO N115 til 9995 eks.mva. Men mener å ha hørt at compaq maskiner er litt kjipe å oppgradere. syns 128mbRam blir litt lite. noen som vet om det går ann å kjøpe f. eks på komplett å sette inn i denne maskinen?

noen som har noen erfaringer med maskinen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestillte grisebillig minne for en stund siden på dropzone.no. Kingston. Ikke noe prob å få det til å funke. De selger også originalt Compaqminne til fire ganger prisen, men det anbefales naturlig nok ikke. Ikke en gang Compaq support ville at jeg skulle kjøpe det.

Vet ikke om det gjelder den evo-modellen, men en kompis sleit med å få unnamed-minne fra komplett til å funke på sin presario.

[ Denne Melding var redigert av: dilldall på 2002-05-24 17:19 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

Den 2002-05-24 13:08, ossa skrev:

lurer på et tilbud fra compaq på en EVO N115 til 9995 eks.mva. Men mener å ha hørt at compaq maskiner er litt kjipe å oppgradere. syns 128mbRam blir litt lite. noen som vet om det går ann å kjøpe f. eks på komplett å sette inn i denne maskinen?

noen som har noen erfaringer med maskinen?

hei på deg ja det er riktig at compaq var et helvetes strev før i tia men nå er det nye tider også for compaq og for og holde markedsføringen oppe har di endret en del på hvordan di jobber det er nå blitt mye enklere og oppgradere compaq pc,r og laptops compaq er på en måte ikke compaq lenger men di har enda et dårlig rykte fra før i tiden rykter har det jo med og henge etter men compaq er også et av verdens ledene selskaper spessielt når det gjelder bærebart så svaret på ditt spørsmål er som en annen også har skrevet her at minne til compaq trenger ike være et compaq minne gå på den siden du selv vil og bestil deg minne til under halve prisen jeg kan garantere deg at nesten alle minner som er bergegnet for samme type du har altså ikke compaq men hvem som helst type minne kan brukes ... sorry hvis det er mye skrive feil her men jeg er trøtt orker ikke tenke har jobbet for lenge i dag *s*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...