Gå til innhold

Valg av skjerm kort Radeon vs Gforce

Gizmo1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskeli å gi et svar i %, men i mitt tilfelle fungerte et av to kort. Dvs mitt eget kort fungerte 100%(åpnet til 12v/6v) Mens på kompisen min sitt kort måtte jeg klokke ned minnet en god del før det ble stabilt. Det skal forresten sendes i retur. Visst du leser litt innlegg vil du se at en god del personer sliter med det samme problemet. Så mitt tips vil bli, tar du sjansen og evt er villig til å begynne å sende kort i retur kjøper du et 6800LE, trossalt ikke sikkert at du får et kort som er defekt. Visst ikke går du for et annet kort evt 9800PRO eller du spøtter i noen ekstra kroner og kjøper deg et 6800nu.

Endret av KaiAlvin
Lenke til kommentar
tar du sjansen og evt er villig til å begynne å sende kort i retur kjøper du et 6800LE, trossalt ikke sikkert at du får et kort som er defekt. Visst ikke går du for et annet kort evt 9800PRO eller du spøtter i noen ekstra kroner og kjøper deg et standard 6800kort.

jepp enig med deg.

men han kan kjøpe 6800nu som bare er 200,- dyrere.

er nok et sikrere kjøp enn 6800le

Lenke til kommentar
Vanskeli å gi et svar i %, men i mitt tilfelle fungerte et av to kort. Dvs mitt eget kort fungerte 100%(åpnet til 12v/6v) Mens på kompisen min sitt kort måtte jeg klokke ned minnet en god del før det ble stabilt. Det skal forresten sendes i retur. Visst du leser litt innlegg vil du se at en god del personer sliter med det samme problemet. Så mitt tips vil bli, tar du sjansen og evt er villig til å begynne å sende kort i retur kjøper du et 6800LE, trossalt ikke sikkert at du får et kort som er defekt. Visst ikke går du for et annet kort evt 9800PRO eller du spøtter i noen ekstra kroner og kjøper deg et 6800nu.

Det er selvfølgelig ingen garanti for at moddede kort skal fungere normalt!

6800LE er uansett et bedre valg enn 9800pro, moddet eller ikke!

Lenke til kommentar

sjekk da komplett fører 6800NU bare at betegnelsen NU ikke står foran.. ta-da :cool:

link

men den er ikke inne på lager et annet her MSI sin versjon:link hmm.. heller ingen på lager.... :hmm:

her er LE kortet som vi snakket om :link

men hvis du vil ha kortet raskt så kjøper du på netshop....

link

6800 serien selger som varmt hvetebrød disse kortene ... 1/2 6800 NU inne på lager, og det POV kortet som jeg linket til var det kun 1 igjen.... så hvis du vil ha et kort med engang så kjøper du på netshop.no med engang! ;)

og du er klar over at du mister garantien ved softmod??

oj leste en annen post om dette kortet:link

dette kortet bør du sterkt vurdere : kjører doom 3 på 1280x1024 ultra Q med 50FPS.. og farcry very high 1280x1024 på ca . 50fps

link til benchmark:link

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...