Gizmo1 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Skal skjøpe nytt skjermkort, hvem skal jeg velge: Dette : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124865&cks=PRL Eller Dette : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119628&cks=PRL Eller noen andre forslag i denne prisklassen? På forhånd takk!!! Lenke til kommentar
apwr Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Du velger selvfølgelig Geforce 6800LE! Lenke til kommentar
Gizmo1 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303912&cks=PRL Og hvorfor dette kortet??? Lenke til kommentar
Energi Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det kortet tilhører nyeste generasjon skjermkort og yter betraktelig bedre enn de 2 du nevnte først. Lenke til kommentar
Gizmo1 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Vet du om noen test link til det skjermkortet?? Har ingen anelse om skjermkort Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 jeg ville ikke tatt dette kortet. har vært veldig mye feil med dem! av de to du har som forslag ville jeg tatt 9800pro det gruser alle fx5900 kortene. men hvis du ikke får et defekt 6800le kort, er det helt klart det beste valget. Lenke til kommentar
Gizmo1 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Defekte kort høres ikke bra ut???? Hvor stor sjanser er for å få et defekt kort nå, har de ikke fikset problemet?? Endret 4. november 2004 av Gizmo1 Lenke til kommentar
apwr Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det er ikke enorme sjanser for å få defekte kort. Men dersom du er uheldig, kan du bare sende det tilbake, og deretter få et nytt som fungerer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 har hørt om mange som har fått dette kortet defekt, noe som jeg ikke ville tatt sjansen på. men det er joj ditt valg. men hadde jeg vært deg, hadde jeg valgt x800pro, eller skal du absolutt ha nVidia, velg 6800nu koster bare 200kr mer og har flere pipe's åpna fra start! Lenke til kommentar
KaiAlvin Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Vanskeli å gi et svar i %, men i mitt tilfelle fungerte et av to kort. Dvs mitt eget kort fungerte 100%(åpnet til 12v/6v) Mens på kompisen min sitt kort måtte jeg klokke ned minnet en god del før det ble stabilt. Det skal forresten sendes i retur. Visst du leser litt innlegg vil du se at en god del personer sliter med det samme problemet. Så mitt tips vil bli, tar du sjansen og evt er villig til å begynne å sende kort i retur kjøper du et 6800LE, trossalt ikke sikkert at du får et kort som er defekt. Visst ikke går du for et annet kort evt 9800PRO eller du spøtter i noen ekstra kroner og kjøper deg et 6800nu. Endret 4. november 2004 av KaiAlvin Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 tar du sjansen og evt er villig til å begynne å sende kort i retur kjøper du et 6800LE, trossalt ikke sikkert at du får et kort som er defekt. Visst ikke går du for et annet kort evt 9800PRO eller du spøtter i noen ekstra kroner og kjøper deg et standard 6800kort. jepp enig med deg. men han kan kjøpe 6800nu som bare er 200,- dyrere. er nok et sikrere kjøp enn 6800le Lenke til kommentar
apwr Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vanskeli å gi et svar i %, men i mitt tilfelle fungerte et av to kort. Dvs mitt eget kort fungerte 100%(åpnet til 12v/6v) Mens på kompisen min sitt kort måtte jeg klokke ned minnet en god del før det ble stabilt. Det skal forresten sendes i retur. Visst du leser litt innlegg vil du se at en god del personer sliter med det samme problemet. Så mitt tips vil bli, tar du sjansen og evt er villig til å begynne å sende kort i retur kjøper du et 6800LE, trossalt ikke sikkert at du får et kort som er defekt. Visst ikke går du for et annet kort evt 9800PRO eller du spøtter i noen ekstra kroner og kjøper deg et 6800nu. Det er selvfølgelig ingen garanti for at moddede kort skal fungere normalt! 6800LE er uansett et bedre valg enn 9800pro, moddet eller ikke! Lenke til kommentar
Gizmo1 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Problemet er at jeg skal kjøpe skjermkort fra Komplett.no og ser ikke ut at de har det korte 6800nu. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hvorfor komplett? har du annet i handle kurven hvor mye penger er max summen du vil bruke da? Lenke til kommentar
Gizmo1 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 2000,- er prisklassen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hm. da blei det vanskelig. hva skal du bruke kortet til? skal du spille? å i så fall, hvilke spill? Lenke til kommentar
Gizmo1 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Pc'en brukes til spill !! Spill som (Tetris & Pacman) , neida. Spiller Vietcong, battlefield, farcry og Total war, Sims2.. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Du har vel ikke utelukket 6800LE allerede!? Lenke til kommentar
Gizmo1 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Nope Sitter og surfer på formuet og kikker på hva andre skriver og mener om kortet. Og om soft-modding og hva all verden det er.. hehe. Så 6800le er nok på førsteplass ennå. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) sjekk da komplett fører 6800NU bare at betegnelsen NU ikke står foran.. ta-da link men den er ikke inne på lager et annet her MSI sin versjon:link hmm.. heller ingen på lager.... her er LE kortet som vi snakket om :link men hvis du vil ha kortet raskt så kjøper du på netshop.... link 6800 serien selger som varmt hvetebrød disse kortene ... 1/2 6800 NU inne på lager, og det POV kortet som jeg linket til var det kun 1 igjen.... så hvis du vil ha et kort med engang så kjøper du på netshop.no med engang! og du er klar over at du mister garantien ved softmod?? oj leste en annen post om dette kortet:link dette kortet bør du sterkt vurdere : kjører doom 3 på 1280x1024 ultra Q med 50FPS.. og farcry very high 1280x1024 på ca . 50fps link til benchmark:link Endret 4. november 2004 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå