wazzza Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Får ikke lcd displayet il å funke. Får opp denne feilmeldingen: har installert user port. Det har samme problemet tidligere, men husker ikke hva jeg gjorde for å få det til funke. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 prøv å søke på google etter DLPORTIO.SYS det gjorde jeg, og jeg måtte da istallere et program, etter det har det virka helt fint, inill jeg bytta HK, når får jeg opp noen rare tegn iblant, men jeg har ikke giddi å reinstallere... Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Du kan bruke programmet eg har lagt ved. Eg bruker det selv og det fungerer fint. Husk og restart maskinen. port95nt.exe Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 hmm........ lasta ned programmet ditt. Ble kvitt feilmeldingen med fortsatt ikke noen bokstaver på displayet. Får bare de firkantene. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har dette problemet selv, men får ikke fikkset det.. det skjedde ingenting når jeg innstalerte det programmet i vedlegget.. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 er det andre program jeg kan teste? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 er det andre program jeg kan teste? Har ikke hørt om noen, men om du finner noen må du si ifra.. har tenkt på det samme. Får du lys i displayet da? Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 jada, lyser utav f***. har 10k potmeter på kontrasten også. Klarer å justere den. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 jada, lyser utav f***. har 10k potmeter på kontrasten også. Klarer å justere den. til meg viste det seg at dette var den eneste feilen, derfor jeg ikke kunne se teksten som skulle komme opp.. Det funker helt fint til meg her nå.. Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis du bruker LCD-smartie til å styre displayet så prøv med en eldre versjon.. hadde samme prob.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis du bruker LCD-smartie til å styre displayet så prøv med en eldre versjon.. hadde samme prob.. samme problemet hos meg, de eldre er bedre og mer stabile... men så har du ikke de samme effektene da men kan som sagt hende at kontrasten er for lav/høy... Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 har prøvd å justere på kontrasten til jeg blit grønn. ingen forskjell. skal prøve med eneldre versjon. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 jeg anbefaler jalcd, det er mer stabilt, og bruker mindre av cpu.. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Enig der the coolkid. jaLCD er mye bedre, synes nå jeg. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Eg bruker den driveren eg lasta opp. So Smart lcd. Det funker fint! Programmet som vedlegg. Ole-Johan smartie52.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå