gc_beast Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hei... Jeg har ganske nettopp kjøpt en medion cad 2000 og er ganske fornøyd, men den støyer fryktelig mye. Hva tror dere kan være årsaken til dette? På forhånd, takk for all hjelp mvh Simon Jensen Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Årsaken er at du kjøpte en bærbar pc med desktop prosessor. Det er der problemet ligger. Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 hihi... Jeg håper på og få byttet den, dvd-rommen er ødelagt... Tror dere det er mulig og få byttet den inn mot en annen eller noe sånt? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Prøvd bios oppdatering? bruker å løse slike problem. Ehhh ja nytter ikke med en desktop prosessor.. Endret 4. november 2004 av Ravenlord Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Er det noen som helst mulighet for meg og bytte pc dersom min dvd-rom er ødelagt? Skulle lett litt bedre etter pc, Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvor er den kjøpt? Hør med butikken du har kjøpt maskinen. Er den kjøpt på nett kan angrefrist være aktuelt. Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Takker for alle svar. I morgen den dag går jeg til butikken og sier i fra om det her. Og jeg kommer til og gjøre dem oppmerksom på at jeg vil bytte den mot en annen pc... Lenke til kommentar
ReWrite Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det er da ikke Desktop prosessor i CAD 2000? Skriver dette inlegget as we speak på en CAD 2000, så dette burde jeg vite Står da ettertrykkelig AMD 64 Mobile når jeg booter, og det står det også når jeg bruker CPUID Synes ikke denne støyer noe særlig.. men det er kanskje bare meg Hehe.. Men ser ikke helt problemet? Denne bærbare er jo helt knall, funker som faen Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jo, det er nok det. Men uansett, AMD Mobile er heller ikke så veldig støysvak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå