Joachim_F Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Agent 47 blir aldri lei av å drepe, og denne gangen jobber han som frilanser. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Standish Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hørtes kanskje litt mindre lineært ut... vi liker mindre linære spill Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis det blir det beste Hitman noen sinne, som utgiveren sier tror jeg at det kommer til å bli veldig bra. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Gleder meg allerede Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) rått at det kommer en ny tittel i hitman serien Endret 4. november 2004 av vivastar Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Gleder meg. men er redd for at det skal bli en skuffelse, har bare en rar følelse Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis det blir det beste Hitman noen sinne, som utgiveren sier tror jeg at det kommer til å bli veldig bra. utgivarar seier alltid at deira nye spel kjem til å bli det beste nokon sinne, så du må ikkje ta denne uttalelsen altfor seriøst men er ikkje det ganske lenge sidan dei sa at dei kom med ein ny oppfølger til hitman. innbiller meg at eg las noko om Hitman: Blood Money i forbindelse med utgivelsen av forrige hitman spel. uansett venter spent på å sjå korleis dette spelet vil bli. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hjelpes meg! Det ser jo ut til at Fifa "xxxx" , Tony Hawk, NHL "xxxx", Madden "xxxx" får en utfordrer i kampen om å slippe et nytt spill hvert år. Endret 4. november 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Fett, høres nesten ut som Hitman 2, som var konge, likte ikke Contracts helt:) Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg var nesten helt sikker på at det ville komme en oppfølger etter at jeg runna Contracts. Fordi den slutte ganske rart, eller den slutta sånn at det måtte nesten komme en oppfølger. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg var nesten helt sikker på at det ville komme en oppfølger etter at jeg runna Contracts. Fordi den slutte ganske rart, eller den slutta sånn at det måtte nesten komme en oppfølger. contracts er jo på ein måte ein remake av det orginale hitman spelet, så det er vel ikkje så rart at det kan ha slutta litt rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg