henriksern Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 hadde vært kult med en egen side som nicketditt.overklokking.no der man kunne legge opp prosjekter og hvor mye man har overklokka osv. akkurat som http://www.deviantart.com har.. hadde vært morro eller er det litt for mye jobb å få fiksa ? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: Typhon skrev (2002-05-24 13:45):Hørt om virtual hosts? Det er vel det han hinter etter, men leser du meldingen hans en gang til skjønner du at han vil ha det på overklokking.no. Så det var et forslag til overklokking.no til å legge opp virtual hoste (eller lignende). Synes dette hørtes ut som en kul ide. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hei! Høres morrsomt ut,ja.. Men,kan bil ein del virtual host om alle på forumet skal ha eigen virtual host..:wink: Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 hva med email?? @Overklokking.no ? Ja takk Eller @hardware.no Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Det kunne blitt dyrt for dem vil nå jeg tro... Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 tror det jeg også.. men det hadde vært fett! visste ikke at det het virtual host da men.. lærte jeg no nytt i dag også Lenke til kommentar
christt Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Kunne vel gått ann med: prosjekter.overklokking.no/nicketditt også... Det er kanskje lettere å drifte? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 jau.. funker jo like bra.. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Virutuel host, er ikke det slik at de bare linker en adresse til en annen adresse,f.eks vi legger ut våre sider på www.vår.helt.egen/addresse også gjør de der slik at når vi skriver f.eks http://prosjekter.overklokking.no/vårtnick så blir vi forward'a til www.vår.helt.egen/addresse. Det burde jo ikke være så dyrt, da står de jo verken for webplass eller båndbredde. Eller har jeg missforstått? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei PumpAction! Det kunne vært ein ide..Da det ikkje er snakk om at hardware.no må bruke egen lagringkappasistet til det.. Men,da synest eg det hadde vært greit om flest mulig kunne einast om eit standard opp sett på sine overklokking sider (layout)..For at det skulle bli litt ryddigt.. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 akkurat d jeg tenkte også.. hvis d ikke er samme layout så blir d jo bare akkurat d samme som "hjemmeside" linken i forumet.. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Ideen om at vi har en mal å forholde oss til er jo alldeles ikke dumt. 1. Men hvis noen ikke følger malen, hva vil da skje? Mitt forslag er at de blir bannet til de har endret tilbake til malen som er bestemt skal brukes. Men, hva om noen ikke engang legger ut noe som har med casemodding/overklokking? 2.Mitt forslag er at vi burde ha en måte å rapportere om uærlige sjeler, et skjema vi kan fylle ut og så sende inn til overklokking.no, der det står adressen/brukernavn, så får de bruke 1 minutt av den dyrebare tida deres til å sjekke adressen, slå av linken å så sende en eller annen form for standardisert mail til brukeren hvor han får vite at han er utestengt. Men det er kansje litt strengt å bli utestengt for alltid, så når han har skjerpa seg kan han bare svare på mailen(ellerno), de skjekker sia og aktiverer linken igjen. (Slik som punkt 1) Dette er jo bare forslag da. (overklokking.no kan jo ikke bare sitte og surfe rundt på sidene sine for å sjekke om brukere følger reglene hele dagen) Det ville jo bare hvert litt kjiipt om noen putter allslags reklame *ritt på ei sie og registrerer seg her bare for å få mange/flere besøkende(Er det mange registrerte brukere på forumet?). Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Det hadde jo vært en ganske genial ide. Så kunne ok.no vist deres prosjeter osv på sidene deres. Slik at ok.no oppdateres raskere, og det er jo bare kjekt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå