kag Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hadde det vært mulig å sette opp en poll over hvor lenge man har vært medlem av forumet? Alternativ en; opp til seks måneder. Alternativ to; mellom seks og tolv måneder. Alternativ tre; mellom tolv og atten måneder. Også videre. Selv har jeg vært medlem i snart et år. Samtidig legger jeg til andre opplysninger ang min bruker her; Antall innlegg: 133 ( 0.00% av alle innleggene i forumet ) Innlegg per dag: 0.4 Registrert: 25/11/2003 Mest aktiv i: Politikk, religion og samfunn 394 innlegg i dette forumet ( 39% av dette medlemmets innlegg ) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Om du ikke har lagt merke til det, så står denne informasjonen under hver eneste brukers avartar. Det gjør at denne posten mister litt mening, eller hva? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Intreserer meg lite å få vite hva folk er mest aktiv i osv. Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Om du ikke har lagt merke til det, så står denne informasjonen under hver eneste brukers avartar. Det gjør at denne posten mister litt mening, eller hva? Langt derifra. Hvis du er grafjunkie sånn som meg, mister slike ting aldri meningen sin. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Trykk på brukernavnet det så dukker alt opp Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 2 år. Er dere veldig interessert i meg og det jeg gjør kan man trykke på navnet mitt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Antall innlegg: 8226 Innlegg per dag: 19.5 Registrert: 08/09/2003 Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Har vert her i snart 3 månder, Innlegg: 144 nå Mest aktiv i er søppel. Litt unøvendig tråd kanskje. Endret 4. november 2004 av robB Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis det er så interessant å vite hvor lenge folk har vært på forumet, klikk deg inn på brukernavnet. En grei pekepinn er postcounten. Høy postcount = lang fartstid på forumet. Selvfølgelig er det mange unntak, men det er en grei tommelfinger-regel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg