Aleksweb Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vet ikke hvor jeg egentlig kan poste denne.., men prøver her.. Hvor mye strøm blir det sendt inn i telefonledningen? jeg har tenkt å koble to telefoner til hverandre uten noe tilkobling til annet... altså en ledning fra den ene telefonen til den andre..., med strøm i tilegg da.. det er to anologe telefoner.. Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Jeg målte til 96,0volt , men det er vel feil? Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 tror det er 30v når røret er på. spenningen synker når du tar av røret. Lenke til kommentar
Ntenz Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 husker ikke helt nøyaktig dette her, men sånn ca analog = 48v isdn = 96/110v av hengig av sentraltype dig2kanal = litt over 110v mener jeg dig11kanal = opp mot 420v, grei å ikke få tunga borti Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hva med ampere da? skriv med små bokstaver i emnefeltet, ellers ka tråden bli stengt. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Høres interesant ut Hold oss oppdatert om hvordan det går da. Jeg har satt opp eget telefon nett internt i huset, men da brukte jeg bare en hussentral og den eksisterende telefonlinja inn til å forsyne nettet med strøm. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Feilpostet, samt caps i emnetittel = stengt tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg