MrVilla Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Det var dette jeg også mente. Versjon 8 skulle være fullstendig kompatibelt med xp. Til trådstarter: Jeg har brukt PM i flere år og har kun en gang fått problemer med den. Men anbefaler jo selfølgelig å ta backup. Er du redd for ting som du har på c så ville jeg tatt backupp uansett. Noen disker dør etter kort tid, noen dør etter lang tid, men ingen varer evig Til Vandalen Når det gjelder å slå sammen hd'er i xp så begrenser jeg det til å omfatte partisjoner som: a) er tomme b) ikke er en partisjon på samme disk som c-partisjon Dersom G og H hadde vært tomme så hadde jeg slettet begge partisjonene og opprettet en ny (G=G+H) Endret 5. november 2004 av MrVilla Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Nå har jeg ordnet mitt. Kjøpte PM8 med en kompis og brukte det, og solgte det så tilbake for samme pris etterpå. Lovlig tror jeg, og jeg fikk gjort mitt. PM8 bare samlet partisjonene uten videre, og la innholdet fra "H" over i en mappe på "G" og utvidet "G" til å få hele disken. Fort gjort og funker fint. Takk for all hjelp! EDIT: damn you, broccoli. Endret 5. november 2004 av Vandalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå