End-re Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har et problem..plutselig når jeg bruker pcèn skrur den seg av... dette skjer ofte, den begynte med det i forige uke. Den skrur ikke seg av men setter seg i en eller annen form for hvilemodus, for å få den på så må jeg skru den helt av så på. Jeg har følgende inni pcèn: ATI Radeon 9800 pro, Seagate Barracuda 120 gig, MSI k8t neo, Terratec Aureon fun 5.1, Chiftech kabb, nec dvd brenner, AMD 64 3200+ 2.0 ghz HVA FEILER DET PC`en MIN? Lenke til kommentar
End-re Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 er det INGEN som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kansje den blir for varm. Se om det er mye støv i vifta. Hadde en pc får en stund til bake som skrude seg av hele tiden, funka fint som f etter jeg støvsugde vifta. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Har du overklokket, hvis ja, still alt på standard (prøv det uansett), timings, spenninger osv. Kjør MemTest 86+ og Prime95 Endret 4. november 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå