biro Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hey! Er dette noe å ambefale, Abit AS8 Hovedkort for S775, DDR400 I865P,SATA,ATX,LAN,Dual-DDR,AGP8x, Raid Eller er det andre kort jeg burde velge.. Lenke til kommentar
toget Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Lev uten problemer med HK, velg ASUS deluxe, finnes i alle sockets. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Lev uten problemer med HK, velg ASUS deluxe, finnes i alle sockets. :!: neida deluxe kortene er bra de...mene abit er bedre mener jeg ialle fall ut i fra personlig erfaring og inntrykk jeg har fått av andre Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hadde jeg kjøpt LGA775 ville jeg valgt et kort med I925 chipset og DDR2. Mye barskere det. Lenke til kommentar
biro Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) takker for alle forslag! vil helst ha ett combo kort med støtte for ddr og ddr2... siden jeg har noen ddr ram liggans. Hva med MSI sine h.k da... noe tess det eller... ser at de hadde ett combo kort på komplett MSI 915P Combo FR Hovedkort for S775 I915P,SATA,ATX,GbLAN,DDR/DDR2,PCI-Ex16 Endret 4. november 2004 av biro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå