Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg vurderer å skaffe meg et x800pro kort, og lurer på hva jeg bør kjøpe av powercolor eller sapphire??? hvor selger de disse kortene billigst?? Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det samme hvilket av de to merkene du velger, er vel samme kortet. forskjellen ligger vel i klistermerkene og bundle. prisguiden er en fin guide Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 enste forsjell er vel at du ikke mister garanti ved å klokke et sapphire kort! Lenke til kommentar
bakken Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Sapphire er dobbelt så bra som powercolor. sapphire kan klokkes mer anbefaler x800 pro vivo. har det selv med litt triksing blir det x800xt pe. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Sapphire er dobbelt så bra som powercolor. sapphire kan klokkes mer anbefaler x800 pro vivo. har det selv med litt triksing blir det x800xt pe. ugh, dette er jo bare bullshit. Om denne personen har disse meningene, burde han iallefall argumentere litt bedre for dem. Har et PowerColor kort selv, og det er ikke mange jeg kjenner som har en dobbelt så god ytelse... Ikke mange med sapphire kort som har en høyere klokk i det hele tatt... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Different look, same shit. Foreslår den som er billigst jeg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 enste forsjell er vel at du ikke mister garanti ved å klokke et sapphire kort! Det gjelder bare ved bruk av Sapphire sin egen OC-software, og ryktene sier at den skal være mer eller mindre håpløs. Og som sagt er kortene identiske. Bortsett fra klistremerkene da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå