X-Fiesta Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Endelig har PS Data fjernet de FORFERDELIGE menyene de har hatt en stund, og gått over til noe som ligner på det de hadde før! De har også fått nytt system for lagersalget... Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) OK. Takk for informasjonen. Været er også fint her i Stavanger. Endret 5. november 2004 av [Atomic_Bomberman] Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 ,04/11/2004 : 18:19]OK. Takk for informasjonen. Været er også fint her i Stavanger. Webshop- og butikkdiskusjoner"Her kan du diskutere webshoper. Husk også å legge inn erfaringer i erfaringsdatabasen i webshopguiden." Grunnen til at jeg tar opp dette, er at sist de gjorde en forandring på sidene sine, med det før nevnte menysystemet, var det mange som uttrykte STOR missnøye! Lagersalg-opplegget til PS Data har også vært et tema, så når de nå har gjort vesentlige forbedringer med måten dette gjøres på, tar jeg dette opp! At du finner det like interessant som været i Stavanger får så være, men da trenger du ikke komme med noe innlegg! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 endelig, psdata sidene sugde jo totalt i firefox Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ja, de nye sidene er knall. Men det begynner å bli en god stund siden de byttet nå. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 De nye sidene var mye bedre,spesielt lagersalgsiden. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 De "forferdelige menyene" kunne du (på de gamle sidene) velge bort på ->Min side -> Brukerprofil -> Vis gammel meny. Nå ser det ut som det vises som standard. System på lagersalget har jeg også ventet en stund på. Funker fint nå. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Ja, de nye sidene er knall. Men det begynner å bli en god stund siden de byttet nå. Kommer ann på hva du mener med "god stund"... Var på mandag jeg merka at de holdt på med en omlegging, men 2-3 dager er da ikke så mye...? Var i kontakt med Kundesenteret for å fortelle de at det var noen bugs med Opera og innlogging på forumet deres, og fikk dette svaret: "Heisann Vi har hatt en omlegging av sidene våre denne uken. Desverre så har vi noe problemer med Forumet etter dette, som ikke er blitt fikset enda. Mest sansynlig vil dette bli ordnet innen 1 ukes tid." Lenke til kommentar
qwert Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 endelig, psdata sidene sugde jo totalt i firefox De har satt alle slasher ("/") i paths til bilder osv til backslash ("\") og da virker det jo selvsagt ikke mye bra. Med mindre man bruker IE som er 'snill' og gjetter på at det er dette man har gjort galt og oversetter tilbake internt. Når man så bare tester i IE er det ikke rart at det går galt. Opera har motvillig implementert den samme tingen grunnet alle IE-testede sider som ikke virker slik som denne (noe som er dumt, siden man heller burde få folk til å fikse sidene sine hvis man skal få bukt med problemet), mens Mozilla ikke vil gjøre dette. Dette må være en vebutvikler de har kjøpt på loppemarked. Svakt. Meget svakt! Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Bra de fikk fiksa lagersalg iallefall, da jeg kjøper en del derfra. Var tungvint å maile bestillinger, resten virka også ryddig. Flott psdata! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå