Snorrere Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Eg har ein orion 17lcd skjerm, den er blitt eindel merker på, kladdemerker, eg som har hatt eit mislykka forsøk på å vaske den osv Det er ikkje sånn at eg merker det akkurat. bare litt. men korleis gjer eg skjermen rein? og så har eg eit anna problem med skjermen, den har ein tendens til å gjera ting blått, eller den gjer områder blåe og litt skurrette, dette forsvinn når eg skrur skjerm av og på. Butikken eg kjøpte skjermen i sa det var bare til å stille på noke, kva skal eg stille på? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Du kjøper spesialtilpassede kluter som er beregnet for dette formålet. Jeg forstår ikke helt hva du mener med problemet ditt? Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Du kjøper spesialtilpassede kluter som er beregnet for dette formålet Det er da både dyrt og unødvendig tungvint (noe ala følesene mine for folk som spør uten å søke) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=302252 Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det er veldig enkelt og holde en LCD ren. Få tak i en brille pusse klut. Eller da en klut osm ikke loer helst. Og så en flaske Jiff universal. Moren din har sikkert en sånn. Da blir skjermen som ny. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg bare tar med litt LCD-TFT rens fra jobben jeg.. Skjermen blir som ny med en gang da og.. Jada, kunne gjort som karl-wilhelm da, men lettere med denne rensen Lenke til kommentar
Snorrere Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Flott, tusen takk, ja eg burde søkt først. Men satt på modem då eg posta innlegget:S og det er kje alltid lika lett då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå