Wyldelife Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Jeg hata halo, spillte det på PC og kjeda rææva av meg(spillte bare 1ste level.). Så for en uke siden ble jeg helt hyppa på Halo 2, og på tirsdag, bestillte jeg det. Først i halo 2 kjeda jeg meg, Neei! Ikke en ny innendørs-level!! Da jeg kom til Andre level, ble jeg overaska en by level! Det var noe av det beste jeg har opplevd i et FPS spill siden Half Life! Jeg fortsetter ut i spillet og plutselig setter jeg meg på en Fremtidsmotorsykkel, det er kjempe gøy, og jeg digger det! jeg er på en strand, actionen er overalt massevis av Soldater fra begge sider, jeg tenker Hjelp, nå kommer det lagg, men kommer det....Nei! Alt som kommer er underholdning, veldig mye underholdning, akkurat nå er jeg på 4 level, og jeg ser frem til mere kuule stunder med halo. Takk for meg Endret 12. november 2004 av Fanta Boy Lenke til kommentar
vizit Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 hvorfor er jeg pluteselig de slemme nå? :/ sliter på den bretten der..må komme meg over til flyet ,men klarer ikke Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Prøv Øvelse gjør mester, likte ikke helt det derre med og spille som Elite. Har nå runna spillet, og vil gi det karakteren 9.3, Brett nr. 2 og 3, var noe av det beste jeg har spillt innen FPS. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Gir halo2 en 4 av 10 (på de få bretta jeg har prøvd) er der ved tanksen nå, jeg har jo ikke kjørt den enda så kansje det blir bedre Håper det (skulle egentlig ikke kjøpe spillet men det var så billigt 389.- ) Lenke til kommentar
trampetromme Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Snufs... der var det over gitt. Satt visst noen timer i strekk der på slutten. Ja nå er det bare å få seg en ruter og fortsette på nettet. Jeg syns den making of halo2 filmen på LE var ålreit. Synd de ikke fikk med den lille buggy`n som var i den. Live mulighetene ser veldig bra ut. Noen som har noen synspunkter på om det er så kult som jeg tror det er? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg er på "The Library" banen. Jeg regner med at jeg snart er ferdig? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Jeg er på "The Library" banen. Jeg regner med at jeg snart er ferdig? Jeg også. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Spillet var kort, runna det i går. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Kort var det ja. Men lengre enn Halo1. Satt allikevel igjen med en - rar, ikke helt fornøyd-vil ha mer følelse... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Rar slutt, vil liksom spille slutten. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Syns dere spillet var til forventningene? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Forventa ingenting så, ja! Hehe... Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Så morsomt. Jeg har nu Halo2: Limited Collector's Edition fiiin børsted stål eske.. =) Lenke til kommentar
Ontrax Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har også rundet Halo 2! Nå er jeg klar for Live! Legg meg til! Gametag: Ontrax Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Dumme dumme Halo! Er vel ingen som snakker om det vel! Det er jo rett og slett dødårlig! MarioKart 64 var 1000 ganger bedre, og nå må dere ikke glemme Theme Park World, bare for å nevne enda et fremrangende eksempel på spill i klassen OVER Halo 2! Jeg SKJØNNER helt ærlig talt ikke hvordan det kan få så gode kritikker!! greit, grafikken er god, langt fra perfekt, AI'en er grei, selv om medhjelperene dine egentlig er ganske loco og kaster granater til de merkeligste tider, Storyen er bedriten Spillet er kort, trofaste Halogjengere runder det på en dag eller fem. og sjangeren er helt bææææh!! Hvem spiller rom-spill i våre dager? (tydeligvis kvalmende mange:P) World Of Warcraft er tingen, halo to er ikke tingen.. Endret 16. november 2004 av Lapette Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er det flere som synes at kjøringen av warhog og ghost er blitt dårligere fra Halo 1 til Halo 2 ??? Ble nemlig litt skuffa når jeg begynte å kjøre. Jeg likte kjøringen på Halo 1 bra Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Har vist siste level igjen... Har ikke hatt tid til å spille den... Fikk spillet på Lørdag (var tre ganger å så i postkassen. Den tredje gangen hadde jeg mistet motet, siden jeg ikke så noen bilspor til postkassen på nysnøen). Og kom til level 14 på søndag. Har noe å se fram til tror jeg. Men spillet var litt kort. Nå må jeg bare åpne en ny tråd om hva jeg trenger for å spille Live... Hadde forventet ganske mye av Halo 2. Starten var veldig kjedelig, mens de levlene på jorda ROCKA hardt!!! Så var det et brett hvor det var sykt kul musikk (noe gitargreier). Må nesten kjøpe cd'en for den sangen! Men så ble jeg Covenant og det syntes jeg sugde. Skuffende greier egentlig. Skaut på "medhjelperne" mine også, i panikk. Tror jeg gikk glipp av en del videosnurter, så jeg må nok runde den på legendary... Gir karakter 9.0 av 10.0. Normal var kanskje for lett. En annen ting: Hva kalte dere Master Chief? Min Master Chief heter Reckless Edit: Var det ikke snakk om enda flere kjøretøy?? La bare merke til to; Warthog med en slags bombekaster, og Covenant-tanksen Endret 16. november 2004 av The_Fire Lenke til kommentar
vizit Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jepp.nå har jeg runna det.litt rå slutt ,men ikke aller verst heller. Nå driver jeg og spiller(skal starte) på den vanskligste Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Dumme dumme Halo!Er vel ingen som snakker om det vel! Det er jo rett og slett dødårlig! MarioKart 64 var 1000 ganger bedre, og nå må dere ikke glemme Theme Park World, bare for å nevne enda et fremrangende eksempel på spill i klassen OVER Halo 2! Jeg SKJØNNER helt ærlig talt ikke hvordan det kan få så gode kritikker!! greit, grafikken er god, langt fra perfekt, AI'en er grei, selv om medhjelperene dine egentlig er ganske loco og kaster granater til de merkeligste tider, Storyen er bedriten Spillet er kort, trofaste Halogjengere runder det på en dag eller fem. og sjangeren er helt bææææh!! Hvem spiller rom-spill i våre dager? (tydeligvis kvalmende mange:P) World Of Warcraft er tingen, halo to er ikke tingen.. (COUGH*BULLSHIET*COUGH) Jøss hvor kom det fra? Det er jo min allergiske reaksjon mot poster fra folk som ikke vet hva de snakker om... Hm, det var rart ingen quotet eller en gang snakket om denne posten, kan jo ikke være noen annen grunn til enn at den er helt på trynet... Jaja, bedre lykke neste gang Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Vel, ingen quotet meg fordi de alle er enige! Halo 2 er et spill som ikke er så bra at det gjør noe.. Selv om du kanskje er den eneste som føler at du kan identifisere deg med hovedpersonen, eller i alle fall de små folka med skjoldene, trenger du ikke å forsvare spillet av den grunn! *cough* WORLD OF WARCRAFT!!!! *cough* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå