mago Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) går rykte om at singelplayer delen er fort unnagjort. jeg skal ivertfall runne spillet på vanskeligste settings for å få full utbytte av spillet singelplayer delen er jo bare forretten det er jo multiplayer delen som er hovedretten, som det er bortimot umulig og gå lei av Endret 11. november 2004 av mago Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Forhådsbestilte du da?Man kan vel ikke kjøpe det uten å forhåndsbestille? Heh, nei gjorde ikke det. Men hadde flaks, EB Games hadde to eksemplarer ekstra som ikke var forhåndsbestilt. Kanskje litt urettferdig for alle de andre, men jeg må si meg fornøyd i alle fall Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Ganske billig fikk CE for 549 forhåndsbestilte det fra Spaceworld Coveret er ganske tung, mye tyngre enn de fleste covere. Endret 11. november 2004 av Spidy Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ganske billig fikk CE for 549 forhåndsbestilte det fra SpaceworldCoveret er ganske tung, mye tyngre enn de fleste covere. Det er vel kanskje det som er inni coveret som er tyngre, er det ikke? Lenke til kommentar
vizit Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ÿeah! nå har jeg fått skaffet halo 2 fra elkjop.men har ikke fått prøvd det,siden jg ikke er hjemme nå men yah! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Spillet alle snakker om? WoW . Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Kjøpte spillet i dag på elkjøp til 389,- Beste spille jeg har spillt!, Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Laman Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Råeste våpenet er jo Battlerifle da. Og 2 smg-er! Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ja da var halo2:CE i boks til den nette pris av 679kr fra spaceworld, men er bare så surt at jeg har min mor på besøk på min lille hybel.... ikke så gira på at jeg skal sitte å spille Jaja, får ta det igjenn imorgen Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Så hvor langt har dere kommet? Er der hvor jeg er Covenant Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg skal kjøpe det idag *Glede seg* Lenke til kommentar
vizit Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 jeg er der hvor chief skal finne bomben. som dere ser så har jeg ikke fått spilt så mye da -Men vet dere hva?DET ER FREDAG I DAG!!OG HELG! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Kjøpte CE på EBgames for 519,- syns det var ganske billig jeg... Men jeg fikk ikke t-skjorte fordi de hadde ikke flere igjen Er forresten på det brettet hvor man er "de slemme". Jeg så at det fulgte med to måneder gratis Live abbonoment, trenger man noe ekstra for å bruke det, eller er det bare å plugge bredbåndsledningen inn i x-box? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har endelig fått spillet!! Yeh! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Men jeg fikk ikke t-skjorte fordi de hadde ikke flere igjen Det sier alle det Lenke til kommentar
Ontrax Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Ja da var halo2:CE i boks til den nette pris av 679kr fra spaceworld, men er bare så surt at jeg har min mor på besøk på min lille hybel.... ikke så gira på at jeg skal sitte å spille Jaja, får ta det igjenn imorgen Jeg fikk Halo 2:LE på Spaceworld for 549 kroner Lenke til kommentar
neb Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) kjøpte det på eb games (byporten - oslo) for 350 kr og silent hill 3 .. Fikk den siste T-shirten og et av de siste collectors edition eksemplarene som ikke var forhåndsbestilt! Døds fett spill. men har ikke fått testa online delen enda! Endret 12. november 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
havfal Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Spillet alle snakker om? WoW . ...eh... nei tror ikke WOW blir så bra jeg. Men On topic: hadde jeg hatt Xbox hadde jeg kjøpt meg Halo2 Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Rundet det i går, brukte 10 timer.. Slutten er brå, så jeg håper det kommer Halo 3 eller lengre slutt på PC versonen. Men spillet er bra! Weeeeeee (Halo 2 flashback) Weeeeeeeeeee Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Nå har jo de fleste Halo elskere kjøpt seg Halo2 Hvor langt har dere kommet da? Kan nesten ikke si hvor jeg har kommet, det kan bli litt spoilers for de som ikke har kommet så langt. Kan si så mye som: Delta Halo Halo 2 er bare Konge da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå