Thewiz Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Ja folkens, nå er det slettes ikke lenge igjen, det gribbler i magen akkuratt nå. The_fire: Tror ikke du får det i posten i morra, av å til kan posten være j**** treg Endret 10. november 2004 av TheWiz Lenke til kommentar
Laman Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ja folkens, nå er det slettes ikke lenge igjen, det gribbleri magen akkuratt nå. The_fire: Tror ikke du får det i posten i morra, av å til kan posten være j**** treg "gribbler", faktsik. Det ordet har jeg aldri hørt før. :!: Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Gleder meg noe sykt til imorgen!! Men angrer på at jeg bestilte fra gamesmix.com. Pga. elkjøps tilbud. Noen som har veldig dårlige erfaringer med gamesmix her? Gamesmix har sendt ut Halo 2(De gjorde det i går) så vi som bestillte derfra(Altså før! 9.November) får spillet imorra Vis du snakker sant (*håper*) så kan det nok bli flere forhåndsbestillinger fra gamesmix Hvorfor får dere avspassering?De er vel ikke så kule at de lar dere gå tidligere pga. Halo 2? Klarer ikke tenke meg at lærerne skulle finne på å drømme om å slippe oss 30 minutt tidligere for ett spill.... Enda mindre to timer... Ja folkens, nå er det slettes ikke lenge igjen, det gribbleri magen akkuratt nå. The_fire: Tror ikke du får det i posten i morra, av å til kan posten være j**** treg Uff og uff... nå ble jeg ikke særlig glad... Bor i Finnmark, så det betyr ekstra ulykke Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Gleder meg noe sykt til imorgen!! Men angrer på at jeg bestilte fra gamesmix.com. Pga. elkjøps tilbud. Noen som har veldig dårlige erfaringer med gamesmix her? Btw: Noen som vet om man kan hoppe skikkelig høyt og sånt? Håper ikke det, siden det er på jorden. Da mener jeg spillet er gjennomtenkt! *Gleder seg til imorgen*(Delvis gruer seg, siden det er flere i klassen som har planer om å kjøpe det. Blir lei meg om jeg ikke får det i posten i morgen!) Må bare aplaudere for lærerne som gir oss avspasering de to siste timene. *klapp klapp* Master Chief kan hoppe høy uansett hvor han er. Han er en Cyborg. Halvt menneske, halvt robot. Dermed kan han hoppe like høyt, uansett hvor Lenke til kommentar
Zlascher Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Har spilt Halo 2 i hele dag Fikk tak i det litt tidligere gjennom leverandør. Kan ikke si annet enn at det er helt sinnsykt bra.. *glede seg til helga* da er det godteri og mer Halo 2 Endret 10. november 2004 av Zlascher Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) JAHOO! Takk gud for at det endelig er ute! *ELSKER H2 OG BUNGIE!* Takk for å gjøre min spillverden komplett! XBoX rules! *Edit: Omg, jævlig kul signatur Laman Endret 10. november 2004 av Jaghi Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Ja folkens, nå er det slettes ikke lenge igjen, det gribbleri magen akkuratt nå. The_fire: Tror ikke du får det i posten i morra, av å til kan posten være j**** treg "gribbler", faktsik. Det ordet har jeg aldri hørt før. :!: Har heller aldri hørt om ordet faktsik før :!: Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Blæææ... Deppa! Ingen CE Halo 2 i postkassa mi idag Breeenn gamesmix Siste gang jeg forrhåndsbestiller. Er skikkelig deppa nå... Kommer til å bli mobba av de som har kjøpt det... Noen som har noe å si om Halo? Var det bra? Menyen? Starten? Spillet? Ikke spoil nå! Ikke et ord om nye våpen o.l. Endret 11. november 2004 av The_Fire Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) WEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! osv(...) Har spilt Halo 2 siden kl. 110.30 (drikke og forum pause atm), dette er det beste spillet jeg har vært borti. Til dere som ikke har fått det enda, kan kanskje poste et screenie av menyen . Spoiler jeg er på slutten av oppdraget med covenent duden, har akkurat slakta første flod bølge. Noen som vet ca. hvor langt det er i spillet? takk Endret 11. november 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Blæh... Ble bare mere deppa nå... Men har noe å se fram til... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 The fire jeg er like forbanna som deg, Brenn gamesmix!!! Når bestillte du det? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kan ikke ha vært mer enn en måned side... Men jeg har gledet meg siden jeg runnet Halo... Blir moderatorene sure vir jeg skriver "brenn gamesmix.com" i signaturen? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kan ikke ha vært mer enn en måned side... Men jeg har gledet meg siden jeg runnet Halo... Blir moderatorene sure vir jeg skriver "brenn gamesmix.com" i signaturen? Håper ikke ! Men jeg håper at jeg få det imorra Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kan ikke ha vært mer enn en måned side... Men jeg har gledet meg siden jeg runnet Halo... Blir moderatorene sure vir jeg skriver "brenn gamesmix.com" i signaturen? Håper ikke ! Men jeg håper at jeg få det imorra Hvor bor du i landet? Bor i finnmark, så posten bruker jo litt tid dit opp... Men da slipper jeg altså lekser i helgen... Kan gjøre de nå Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg bor i sørlandet, så jeg burde få det fort. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Weee 2 timer til med halo 2! Spoiler Jeg er på andre andre delen av Master Chief Missionet på Halo, jeg har akkurat tatt en "ferge" over til temple hvor Kortana tror profeten er. Noen som har kommet lengre? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Nettopp kommet hjem fra byen med Limited Collector's Edition nå, kommer til å bli mye spilling framover . Virker som et skikkelig godspill. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Nettopp kommet hjem fra byen med Limited Collector's Edition nå, kommer til å bli mye spilling framover . Virker som et skikkelig godspill. Forhådsbestilte du da? Man kan vel ikke kjøpe det uten å forhåndsbestille? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Fytti hel**** så kort det spiller var, nesten litt trist når du blir ferdig.. snufs Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 tror det er tryggere å kjøpe det hos lokale elkjøp istedefor å forhåndsbestille hvis man vil ha det på dagen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå