TCi Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Siste banen på Halo var klart den beste! Uten tvil! Hvorfor tror du at leveldesigneren hadde gått tom for idèer? Ingenting er likt på den banen som de andre. Skjønner ikke hva du mener. Jeg skal være enig i at De har lagt mye tid i MP-delen. Noe som for meg bare er enda bedre! 16 player både på System Link Play og LIVE... Finner man noe bedre da? Med baner som bare er blitt bedre i forhold til Halo:CE. Men ikke kom her og si at Single player delen kommer til å bli dårlig i 2eren! Ja jeg syns banen story messig var den beste sånn sett, men leveldesignet har veldig liten variasjon i forhold til alle andre baner. Teksturene er også omtrent de samme. Mange rom er veldig like med noen få endringer. Da "the flood" kommer ettter deg så er nesten hver korridor identisk (ja med småe endringer). Jeg sier ikke at singelplayerdelen er dårlig, langt derifra. Men det jeg sier er at den ikke er like god som den i orginalen. EDIT: Mulig jeg tenker på nest siste bane... lenge siden jeg spilte det. Endret 8. november 2004 av TCi Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Der kom Omtalen på gamer også, 10 i karakter Lenke til kommentar
Averon Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg for min del synes Halo spillene er utrolig brae. Når det er sagt, mener jeg også at de er ganske hypet. Eneren gjentok seg selv an del og ble ganske kjedelig etterhvert. Skjønner heller ikke at 2eren får stort sett 10/10 overalt. Er det bare meg som mener dette eller? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Jeg for min del synes Halo spillene er utrolig brae. Når det er sagt, mener jeg også at de er ganske hypet. Eneren gjentok seg selv an del og ble ganske kjedelig etterhvert. Skjønner heller ikke at 2eren får stort sett 10/10 overalt. Er det bare meg som mener dette eller? Ja. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg for min del synes Halo spillene er utrolig brae. Når det er sagt, mener jeg også at de er ganske hypet. Eneren gjentok seg selv an del og ble ganske kjedelig etterhvert. Skjønner heller ikke at 2eren får stort sett 10/10 overalt. Er det bare meg som mener dette eller? Nei. Men det er mulig at grunnen er fordi det er på konsoll den er anmeldt, og derfor er noe snillere på noen av punktene. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 http://gamer.no/art.php?artikkelid=11534 10/10 Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Skal ikke ha det. Det første Halo var kjedelig med elendig grafikk og like elendig gameplay. Halo 2 har bra grafikk, men gameplayet er sikkert ganske likt... Lenke til kommentar
sunh Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Halo 2 er så overhypa at det er helt sykt. Kan noen forklare meg hva som er så utrolig kult med dette spillet? Ja, jeg har prøvd det. Spillte single player i 20 minutter på xboxen min og da gadd jeg ikke mer. Det velta ut aliens fra over alt, men selv om det var litt å skyte på var det ikke veldig underholdende for det. Og grafikken er heller ikke noe jeg fikk bakoversveis av. Den er ikke noe mer enn hva man kan forvente av et spill i slutten av 2004. Det er ihvertfall ikke i nærheten av Doom 3 når det gjelder grafikk. Skulle heller ikke vært lov å gi et fps-spill 10/10 i spillbarhet på xbox. Spiller mye heller et kvalitetets fps-spill til pc med MUS og TASTATUR, der fps hører hjemme. Skal nevnes at jeg verken liker fps på konsoll eller er noen stor fan av sci-fi da. Kan ha noe med det å gjøre. Er for meg uansett uforståelig hvordan alle anmeldere kan skryte dette spillet så til de grader opp i skyene. Får jo maks poengsum over alt... Hva f... skal de gi halflife 2 når det kommer da? 11.5/10? Endret 8. november 2004 av sunh Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Enten så liker du Halo eller så liker du ikke halo, sånn er det bare. Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 smaken er som baken, den er delt Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Halo 2 er så overhypa at det er helt sykt. Kan noen forklare meg hva som er så utrolig kult med dette spillet? Jeg kan ikke forklare det, like lite som du kan forklare hvorfor Edward Munchs maleri Skrik er jævlig bra til en som har bestemt seg for at bildet er stygt. Å spille spill er nesten som å se på kunst, det er en individuell opplevelse, og forskjellige mennesker tar med seg forskjellige opplevelser fra kunsten, på samme måte som man gjør med spill. Ja, jeg har prøvd det. Spillte single player i 20 minutter på xboxen min og da gadd jeg ikke mer. Det velta ut aliens fra over alt, men selv om det var litt å skyte på var det ikke veldig underholdende for det. Og grafikken er heller ikke noe jeg fikk bakoversveis av. Den er ikke noe mer enn hva man kan forvente av et spill i slutten av 2004. Det er ihvertfall ikke i nærheten av Doom 3 når det gjelder grafikk. Filmen Psycho er ikke i nærheten av filmen Gothika når det gjelder billedkvalitet og grafikk. Men den er allikevel en langt bedre film. Skulle heller ikke vært lov å gi et fps-spill 10/10 i spillbarhet på xbox. Spiller mye heller et kvalitetets fps-spill til pc med MUS og TASTATUR, der fps hører hjemme. Noen av tidenes beste FPS-spill er konsollspill. Å spille med mus- og tastatur gir en helt annen type spillopplevelse enn å spille med pad. For meg minner de fleste PC FPS-spill mer om et slags tredimensjonalt desktop der man flyr rundt og klikker og peker på monstre og fiender. Når jeg spiller med pad føles det mer som jeg kontrollerer en person som løper rundt og skyter. Tempoet er annerledes, og spillene blir derfor lagt opp helt annerledes. Men de blir ikke dårligere av den grunn, snarere tvert imot. Skal nevnes at jeg verken liker fps på konsoll eller er noen stor fan av sci-fi da. Kan ha noe med det å gjøre. Tja, si det. Kanskje vi kan ringe Sherlock Holmes og se om det muligens kan være en sammenheng her. Er for meg uansett uforståelig hvordan alle anmeldere kan skryte dette spillet så til de grader opp i skyene. Får jo maks poengsum over alt... Hva f... skal de gi halflife 2 når det kommer da? 11.5/10? De skal vel gi det den karakteren det fortjener. Det blir jo uansett ikke et spill for deg, for du liker jo ikke sci-fi. Lenke til kommentar
sunh Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) smaken er som baken, den er delt Ja det skal være visst. Og noen har den tydeligvis i midten. edit: tenker da på en her jeg vil påstå har litt _vel_ spesielle meninger. Og ja... Pastor Lorentzen... Når det gjelder det med sci-fi og Halflife 2/Halo 2 så vet du, like godt som meg, at det er enorm forskjell på disse to spillene, så ikke gidd og vær så forbanna usaklig. Godt og se det er fler i tråden her som syns Halo er hypa. Så det ikke før nå koz Endret 8. november 2004 av sunh Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Uansett om man er fanboy eller ikke; Halo er tidenes mest overhypede spill ever, enig? Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 dette skal jeg ha meg Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Halo 2 er så overhypa at det er helt sykt. Kan noen forklare meg hva som er så utrolig kult med dette spillet? ALT. Dei som ikkje skjønner dette, vel, synd for dei. Eg storkoser meg når eg spiller mot covernants og dei små gruntane springer "not me, not the little people". AAA kos. Angående joipad, spillet blir litt vanskligere, men det er jo egentligt bra synest eg. PS! Noen som tidligere sa Elkjøp skule bli så billige. ,-545 vanlig pris synest eg, nesten dyrt egentligt. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Skjønner ikke? Pokker, Halo var et godt spill da det kom ut i 2001 på xbox, og når det blir lovet gull og grønne skoger er det da helt naturlig at det skapes skyhøye forventninger. Det samme skjedde med Doom 3, og mange ble skuffet. Såklart er det ikke et dårlig spill, men det levde heller ikke opp til forventningene. Jeg mener Halo 2 har mange flotte kvaliteter som gjør spillet til en verdig kandidat til høyeste poengsum, men jeg har jo ikke spillt det så de meningene burde jeg holde for meg selv. Det som irrirerer meg her på forumet er de idiotene av noen Xbox hatere, så vel som hatere av andre konsoller, som poster forferdelig dårlige kvasi-argumenter om hvor kjedelig spill er, og om hvor mye skyting det er. Hva faen venter du deg av et spill som er tydelig markedsført som et skytespill? Det er vel og Half-Life 2 vil gi en mye mer taktisk og intelligent opplevelse, noe jeg også tror, men er det da strengt tatt nødvendig å poengtere det i en tråd hvor det diskuteres om Halo 2, et spill som har blitt nøye planlagt, gjennomtenkt og designet for å være akkurat det det er? Til dere som bittre folk som slenger ut utsagn om "jeg skal bare ha HÅ ELL2!!!11 for det er et innteligennt FPS!" kun fordi dere har drept et par folk i CS eller har lest anmeldelser av HL1 for så å slenge dere på bølgen burde skamme dere, ihvertfal vite at dere går glipp av en trolig kjempegod spillopplevelse. Endret 9. november 2004 av paranoide Lenke til kommentar
sunh Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Du traff så spikeren ikke på huet der Spiller ikke cs og hater ikke xbox for å ta to eksempler. Hvorfor tror du jeg har en xbox..? Det eneste jeg gjorde var å si min mening om Halo 2, og om du ikke kan leve med det så er det ditt problem. Dette er en Halo 2-tråd, og så vidt jeg vet har alle med en mening om Halo 2 lov til å poste her. Eller? Din post, forøvrig, er på god tur ut på jordet. Du prøver jo bare og flame meg Endret 9. november 2004 av sunh Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Beklager sonny, det var ikke direkte rettet mot deg, men mot de som er min generelle oppfatning av de som misliker spill fordi de har bestemt seg for det. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Til alle de som lurer, og til de som har forhåndsbestilt. - Elkjøp kommer sikkert til å selge denne for 399,- Endret 9. november 2004 av kjetilkl Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Morsomt å se på alle dere som klikker fordi et spill får såpass bra omtale. For det første så er det et spill. Det er ikke snakk om de største begivenhetene i verden. Så det er faktisk helt unødvendig å dra frem såpass tung skyts som enkelte gjør her. Dere mister bare ansikt, virker usaklige, og tildels svært barnslige. Sett utenifra så ser det mer ut som en krig mellom 15 år gamle fanboys, som enten ikke har en Xbox og hater Halo på grunn av det, eller som nettopp har kjøpt seg Xbox, og synes det er en velsignelse fra Gud. Det jeg kan si til dere er følgende. Godta at dette spillet får bra omtale. Det er sannsynligvis en grunn til det. Jeg vil tro at 99% av dere ikke har spilt spillet ennå, så meningene deres kan kun klassifiseres som usaklig synsing. Av en eller annen grunn så virker det som om mange her er misunnelig på dem som har Xbox. Dere klarer ikke å godta at en konsoll laget av selveste MS (roten til alt ondt, i deres øyne) kommer opp med et spill som blir regnet for å være et av tidenes beste. Kan tenke meg at pipen hadde fått en annen lyd dersom det enten var eksklusivt på PC eller PS2... Så dette er mine tanker rundt dette. Lett å gjennomskue dere, og se at deres syn er temmelig ureflektert. Takk for meg! Endret 9. november 2004 av Jc-g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå