Gå til innhold

Det Spillet alle snakker om - Halo 2


Thewiz

Anbefalte innlegg

Det er jo helt syk bra grafikk da,

du bør skjekke litt på nettet om Halo 2.

Det kommer til å bli tidenes spill på Xbox  :yes:

"Helt syk bra grafikk"??

Denne er kanskje ganske bra, ja, men grafikken er jo langt ifra best. Og spillet tilbyr jo ikke noe annet enn et hvilket som helst fps. :ermm:

Sa jeg at den var best da?

:whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er litt merkelig at VG har kommet med sin anmeldelse nå, mens IGN og alle andre sider sitter og holder på sin anmeldelse.. IGN har f.eks annonsert 'wohoo, review kommer den 7., en dag før spillet slippes'.

 

Skulle tro at hvis noen fikk legge ut en review av spillet før det kom ut, så skulle IGN stått før VG i køa.. Hvis ikke greia er at ingen får legge ut review før den 7. nov., og VG utnytter at den dagen er et par timer tidligere her enn over there. :)

Lenke til kommentar
Halo 2

 

Master Chief pudser rustningen af og redder jorden. Jesper Nielsen har spillet sig gennem hele herligheden og fortæller alt.

 

http://www.gamereactor.dk/media/halo2_4845.jpg

 

Graphcis: 10/10

Sond: 10/10

Gameplay: 10/10

Replayability: 10/10

Overall: 10/10

 

Les anmeldelsen og se nye bilder her.

Det er greit nok at det får glimrende kritikker, det skulle bare mangle ;) , men kom ikke her å si at dere tar en omtale som gir 10/10 på alle punkter seriøst...

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg historien \ hva som skjer i Halo 1 ? for jeg hadde kommet ganske langt så kom en kamerat av broren min og ødelagte saven min :devil:

Du rekker nok å gå igjennom det før torsdag da. Mye artigere å spille igjennom selv enn å bli fortalt. :wee:

ja kanskje men vet ikke om jeg gidder :\

 

anyways, gleder meg til å få Halo: Fall of Reach i posten snart :D :D :D

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Halo 2

 

Master Chief pudser rustningen af og redder jorden. Jesper Nielsen har spillet sig gennem hele herligheden og fortæller alt.

 

http://www.gamereactor.dk/media/halo2_4845.jpg

 

Graphcis: 10/10

Sond: 10/10

Gameplay: 10/10

Replayability: 10/10

Overall: 10/10

 

Les anmeldelsen og se nye bilder her.

Det er greit nok at det får glimrende kritikker, det skulle bare mangle ;) , men kom ikke her å si at dere tar en omtale som gir 10/10 på alle punkter seriøst...

De som anmelde spillet bruker ikke desimaler i poengsummen, derfor bare 10'ere, istedet for 9.6, 9.8. 9,7, osv....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...