Thewiz Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Det er jo helt syk bra grafikk da,du bør skjekke litt på nettet om Halo 2. Det kommer til å bli tidenes spill på Xbox "Helt syk bra grafikk"?? Denne er kanskje ganske bra, ja, men grafikken er jo langt ifra best. Og spillet tilbyr jo ikke noe annet enn et hvilket som helst fps. Sa jeg at den var best da? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Knights of the Old Republic++ 2 ern ? Så eneren på xbox i dag men på Lucasarts sin side er det en 2'er også Har ikke testa noen av de da , Og nei ikke noe Halo2 på meg Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Knights of the Old Republic++ 2 ern ? Så eneren på xbox i dag men på Lucasarts sin side er det en 2'er også Har ikke testa noen av de da , Og nei ikke noe Halo2 på meg KoTOR II kommer ikke hit til landet før i Februar, så det er ikke veldig rart at du ikke har testet det enda Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 fårhånds bestilt jeg å hehe gleder meg noe SINNSYKT az! kan ikke tro hvor lenge jeg har venta på dette spillet Henter det på EBgames i Lillestrømm 11.11.hihi MVH: Kim Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Halo 2 anmeldelse ( VG ) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=253359 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) å jeg fikk lyst til å kjøpe xbox pga Halo 2 men har ikke råd virker så fett har spilt Halo 1 litt og digga det jævlig til tider selv om det var noen veldig kjedlige partiier og.. (det med alle de romma som var like og det i biblioteket) Endret 7. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) ''Halo 2 is a lot like Halo 1, only it's Halo 1 on fire, going 130 miles per hour through a hospital zone, being chased by helicopters and ninjas. And the ninjas are all on fire, too'' :!: Ser ut som om Dagbladet (og VG - link lenger oppe) er enige i uttalelsen ovenfor: http://fredag.dagbladet.no/fredag/2004/11/07/413738.html Endret 7. november 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg synes det er litt merkelig at VG har kommet med sin anmeldelse nå, mens IGN og alle andre sider sitter og holder på sin anmeldelse.. IGN har f.eks annonsert 'wohoo, review kommer den 7., en dag før spillet slippes'. Skulle tro at hvis noen fikk legge ut en review av spillet før det kom ut, så skulle IGN stått før VG i køa.. Hvis ikke greia er at ingen får legge ut review før den 7. nov., og VG utnytter at den dagen er et par timer tidligere her enn over there. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) «Halo 2» er mye bedre enn både «Doom III» og «Far Cry», årets to beste skytespill så langt. Det er bedre enn «Half-Life» - ja, jeg mener det seriøst, og det er bedre enn «Halo». WOW Det mener Rune Fjeld Olsen Endret 7. november 2004 av Spidy Lenke til kommentar
Campari Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jojo, så mener jo Rune Fjeld Olsen også at GTA San Andreas kun er verdt en 5'er. Men men, smaken er som baken... Halo 2 blir sikkert bra det, kanskje like kult som Far Cry, men gidder ikke å bruke 500 spenn på det nå som Half-Life 2 er rett rundt hjørnet... Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Halo 2 Master Chief pudser rustningen af og redder jorden. Jesper Nielsen har spillet sig gennem hele herligheden og fortæller alt. http://www.gamereactor.dk/media/halo2_4845.jpg Graphcis: 10/10 Sond: 10/10 Gameplay: 10/10 Replayability: 10/10 Overall: 10/10 Les anmeldelsen og se nye bilder her. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Sjukt! Må bare le fordi det er så SYKT, SYKT, SYKT! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Kan noen fortelle meg historien \ hva som skjer i Halo 1 ? for jeg hadde kommet ganske langt så kom en kamerat av broren min og ødelagte saven min Endret 7. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Campari Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Halo 2 Master Chief pudser rustningen af og redder jorden. Jesper Nielsen har spillet sig gennem hele herligheden og fortæller alt. http://www.gamereactor.dk/media/halo2_4845.jpg Graphcis: 10/10 Sond: 10/10 Gameplay: 10/10 Replayability: 10/10 Overall: 10/10 Les anmeldelsen og se nye bilder her. Det er greit nok at det får glimrende kritikker, det skulle bare mangle , men kom ikke her å si at dere tar en omtale som gir 10/10 på alle punkter seriøst... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Kan noen fortelle meg historien \ hva som skjer i Halo 1 ? for jeg hadde kommet ganske langt så kom en kamerat av broren min og ødelagte saven min Du rekker nok å gå igjennom det før torsdag da. Mye artigere å spille igjennom selv enn å bli fortalt. Lenke til kommentar
shig Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Ingen som veit når det kommer til PC? Har sinnsykt lyst på det, men gidder ikke kjøpe Xbox kun for ett spill. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Kan noen fortelle meg historien \ hva som skjer i Halo 1 ? for jeg hadde kommet ganske langt så kom en kamerat av broren min og ødelagte saven min Du rekker nok å gå igjennom det før torsdag da. Mye artigere å spille igjennom selv enn å bli fortalt. ja kanskje men vet ikke om jeg gidder :\ anyways, gleder meg til å få Halo: Fall of Reach i posten snart :D Endret 7. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Halo 2 Master Chief pudser rustningen af og redder jorden. Jesper Nielsen har spillet sig gennem hele herligheden og fortæller alt. http://www.gamereactor.dk/media/halo2_4845.jpg Graphcis: 10/10 Sond: 10/10 Gameplay: 10/10 Replayability: 10/10 Overall: 10/10 Les anmeldelsen og se nye bilder her. Det er greit nok at det får glimrende kritikker, det skulle bare mangle , men kom ikke her å si at dere tar en omtale som gir 10/10 på alle punkter seriøst... De som anmelde spillet bruker ikke desimaler i poengsummen, derfor bare 10'ere, istedet for 9.6, 9.8. 9,7, osv.... Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Gamespot er ferdig med review'n av Halo 2, den har fått 9.4 Suberb 19 min lang review!! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Flere STORE reviews: IGN Xbox <--- 9.8 (8 sider, spoiler-free) TeamXbox <---9.9 (9 sider, spoiler-free) Oh.My.God. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå