ådne Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Nå har jeg prøvd selv å lage en side for bestillinger som dere sa, men som dere ser er jeg ikke akkurat god til å lage internettsider! Kom med kritikk! Glemte nesten å legge ved linken, hehe... den er i hvertfall www.rally.moo.no Endret 4. november 2004 av ådne Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Argh greide å lukke Opera så nå må jeg skrive det på nytt: Først vil jeg si at linkene virker ikke i Opera, men kun i IE(Har ikke prøvd i FF). Så: Hakkete snakkebobler(Fiks de litt bedre) Bildene av dere er veldig hakkete de og Ville hatt en litt annen bakgrunnsfarge i boksen Helt grei side som funker Kan gjørest forbedringer med Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Visst jeg skal se bort ifra de feilene som skomaker never så synst jeg dette var en bra side. Pent og enkelt design, alt du trenger å gjøre er vel å få siden til å fungere i alle browsere Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 du bør nok flytte den opp slik at den kommer på midten av skjermen i alle oppløsninger. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Linkene fungerer heller ikke i FF, joe som i seg selv er en aldri så liten skandale. Det er ingen grunn til å bruke javascript (eller hva det nå er) til å lage de linkene. Det kan enkelt ordnes med CSS og/eller HTML Hvem er de ungene? Den får et veldig useriøst preg (men det er kanskje meningen?) av den gjengen, og bildene ser ut til å være klippet ut med Paintbrush (tegneprogrammet som fulgte med Windows 3.0 & co.) Koden skal jeg unngå å kommentere, ellers begynner jeg bare å grine, for den er virkelig TRAGISK Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg bruker FireFox og skjønte ikke at det var linker på den siden, trodde det bare var et stort bilde. Så det er veldig viktig at dere får ordnet opp i det. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Istedenfor å bare klage "Loomy", kan du heller si hvordan jeg skal gjøre det da? Du så vel at jeg skrev at jeg var VELDIG dårlig i dette? Håper de som kommer med dårlig kritikk kan si hvordan jeg kan fikse dette! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Du kan f.eks bare sette hele siden (unntatt link-teksten) som et bakgrunnsbilde og så plassere et par vanlige linker oppå. Med CSS kan du f.eks absolutt-posisjonere dem slik at de blir liggende over "snakkeboblene". Forslag til kode: CSS: div#boks { margin: 0 auto; height: Xpx; width: Xpx; background: url(bilde.jpg) no-repeat; } a#link1 { position: absolute; left: Xpx; top: Xpx; } a#link2 { position: absolute; left: Xpx; top: Xpx; } HTML: <div id="boks"> <a id="link1" href="bestill.html">Bestill</a> <a id="link2"href="en.annen.link.html">En annen link</a> </div> Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 OffTopic: Du må også få komprimere bildene dine, tok jo over et havlt minutt og laste ned siden, og det med 2 mb linje OnTopic: Greit nok design, helt greie farger, alt var stort sestt helt greit, untatt hakke kanter på alle bildene dine.. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 bildene er jo ikke mer enn 100 kb, skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 100 KB er altfor mye for den enkle grafikken. Burde ikke være noe problem å presse det under 30. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Dette ser ut som hastearbeide ... - jaggete snakkebobler. for å få litt mer snakkeboble-følelse, prøv avrundede kanter? - teksten inni snakkeboblene er malplassert - bildeutklippene er særdeles dårlig arbeid - svart border? gir kanskje litt i overkant stor kontrast + liker fonta på logoen og "hverdagsrull" Det blir ikke på samme måte "feil" som det over, men bildene nederst - som Loomy også kommenterer - gir et veldig useriøst preg. Jeg skjønner ikke hvorfor de bildene er der! Er det de folka som står bak "rally", er de med i en film? Jeg må stille meg selv så mange spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå