Gå til innhold

Lian Li PC76 - "feilkonstruksjon"

Anbefalte innlegg

Som den stolte eigar av eit PC76-kabinett, burde eg vel streng tatt ikkje framheve feil med det, men eg gjer det aligevel.

Det er 12 3.5" interne plasser i kabinettet, men berre halvparten er tilgjengelege! Iallefall om ein bruker SATA-disker.

Kvifor? Fordi SATA-disker har tilkobla på "feil side", dvs. venstre, og ikkje høgre side (som det gjerne burde).

Det som skjer er at kontaktene på diskene som står montert i ramma (markert med blått) kjem i konflikt med hovudkortplata (markert med raudt), og eg kan ikkje ha diskene den ramma.

(Seks disker per rammer, to rammer.)

Kva gjer eg no?

Eg nekter å skjære i eit kabinett til mange tusen kroner.

edit: Det står hjå Lian Li at ein kan montere diskene opp-ned, men eg er litt skeptisk til det.

Endret av nmedaas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte Lian Li ein mail om problemet (og om dei hadde løysingsforslag til det)klokka 2230 i går kveld , og fekk mail tilbake for to timer sida, med spørsmål om eg kunne sende over bilder av problembarnet.

Det blir spennende å sjå kva som skjer.

Kanskje det kjem eit nytt kabinett i posten ein dag? *deterjolovåhåpe*

Lenke til kommentar

Litt off-topic, men platene i diskene er montert på eit lager. Når disken står rektig veg, ligg platene oppå lageret, og lageret får press frå ei bestemt side. Alt ligg stabilt og fint.

Når ein snur diskene opp-ned vil platene ligge å trekke i lageret, noko eg er usikker på om det er konstruert for.

Eg har lese litt diskusjoner som dette før her på hw, og ser det er fleire som hevder det går fint. Men er det noko folk faktisk veit, eller er det sånt som folk trur dei veit?

Eg vil gjerne lese det på HDD-produsentens (som i dette tilfellet er Seagate) webside før eg tar det for god fisk. :)

Skal me ta denne diskusjonen i "Lagringsmedia"? (Eg mottar gjerne ein PM om det blir oppretta ein topic om det.)

Back-on-topic:

Når kabinettet er tillaga for tolv 3.5" disker vil eg gjerne kunne montere 12 3.5" disker i det, uten å måtte "jukse". :)

Lenke til kommentar

sakset i fra seagate.com sin hjelpeside:

Orientation

Seagate drives are designed to operate in virtually any mounting position. However, performance characterisitcs of the drive are tested with the drive mounted horizontally (circuit board down) or vertically (on the drive's long edge). These are the preferred mounting positions.

Kort fortalt, disken kan monteres uansett hvilken vei, men er best å montere den rett vei.. altså med print kortet ned

Lenke til kommentar

"Preferred mounting positions".

Det stemmer nok sikkert det, men kanskje av andre årsaker?

Lagrene i de aller fleste disker er (for så vidt) vanlige spor-kulelagre, og disse tåler greit den belastningen selve magnetplatene gir, uansett posisjon.

Om diskene monteres vertikalt kan dette allikevel gi en økt belastning på lagrene, og dermed en noe høyere temperatur.

Men om diskene monteres opp-ned, så skal ikke dette bety noe som helst for lagerbelastingen, i forhold til en "normal" montasje, dvs med disk-kontrolleren på undersiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...