HondaNSR Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hei. Har ett problem med min Siemens SX1. Den starter helt fint og slik så tar det 4-5 sekunder så starter den seg på nytt av seg sjølv. Har prøvd ny oppdatering men det hjalp ikke. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Edit: slettet innlegg Endret 4. november 2004 av e_hamre Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ta den med tilbake der du kjøpte den? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Har ikkje tenkt til å bruke noe tid på å sende den inn. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 En jeg kjenner hadde det samme problemet med en annen symbian telefon. Han fant ut at han hadde et program som gjorde det. Vet ikke hvordan program det var men det var det han sa til meg. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Det hendte idag på skolen, skolle sende en melding så når eg hadde sendt den så skulle eg se etter svar 5 min senere.Da var den i full gang med å starte på nytt, om og om igjen. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vet ikke helt hva du mener med at du har prøvd ny oppdatering, men regner med du mener siste FW. Har du prøvd å formatere den? Holde inne * og # mens du slår den på. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Nei, har ikke formatert.Håpet at noen viste andre råd, vil ikke miste alt. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Nei, ingen råd. Får bare la hele kammaren gå til h....... da. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 du kan jo sikkerhetkopiere dataene dine til minnekortet eller til pcen da via sds. Dete eneste jeg jeg har problem med at den ikke vil sikkerhetskopiere kontakt lista mi, men den har jeg heldigvis kopiert til outlook, så det er ikke så ille mvh nerd-light Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Så var nå problemet mitt at eg ikkje fekk bruke mobilen mer enn i 5 sekunder så det var nok umuli.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå