PappKassE Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 finnes det noen programmer der ute som lar meg formatere i selve xp, har en ekstern disk der jeg skulle ha fårmatert den ene partisjonen til raw formatet slik at jeg få den formatert i et mac filsystem, hvis det lar seg gjør å ha en partisjon i ntfs og en i mac filsystem? noen andre måter jeg smart kan formatere disken uten å bruke floppy eller å bruke winxp cda og komme inni den win instalasjons tingen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har ikke fått til å formatere in windows jeg, kommer bare melding om at mediet er i bruk.. Tror ikke du kan formatere i windows egentlig, siden disken er jo i bruk når du kjører windows... men er ikke 100% sikker da.. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Går det ikke ann å slette partisjonene i datamaskinbehandling? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 du kan både formatere, endre og opprette partisjoner i xp. men du kan ikke gjøre noe med den partisjonen som er aktiv(den som xp ligger på). alt finnes under Administrative "Verktøy -> Datamaskinbehandling" i kontrollpanel... Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 har en ekstern disk der jeg skulle ha fårmatert den ene partisjonen til raw formatet slik at jeg få den formatert i et mac filsystem RAW format er uformatert. Dvs. at du bare trenger å slette partisjonene. Formatterer du, blir det enten i FAT, FAT32 eller NTFS. Lenke til kommentar
PappKassE Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 hvordan sletter jeg partisjonen da? Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Slik nomore beskriver 2 innlegg opp. Lenke til kommentar
PappKassE Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 sorry, så ikke den. takk for hjelpa Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kan man formatere strømforsyninger? Ikke det nei.. Stenges, flyttes til feilposter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg