Rubex Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hei Jeg skal prøve å skaffe en logo til skolen min som er Os Gymnas. Ettersom jeg ikke har den minste peiling på hvordan man lager en skikkelig logo, lurte jeg på om det er noen av dere som hadde giddet å gjøre et forsøk. Navnet Os Gymnas må selvfølgelig være med, ellers så er det vel bare fantasien det står på. Så dersom noen har tid og gidder så hadde det vert kjempe.... Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) IMO feilpostet -> Visuell kreativitet. Logoer skal man tydligvis ikke ha her men i et annet forum du finner linken til over. Dessuten så hadde det vært greit med en link til siden slik at folk har et utgangspunkt. Endret 4. november 2004 av Thurloc Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) *slettet.. tenke, galskapen.. tenke..* Endret 4. november 2004 av galskapen Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Ja. Det skulle ikke være noe store greier, så den er brukbar. Takker. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er denne brukanes? http://www.stavegabrielsen.com/grafikk/logoer/osgymnas.gif Så enkelt er det man trenger ikke å bruse ut i hver eneste topic som kanskje blir feilpostet... Det er faktisk webdesign han spør om masse ros til manmob som har forstått det Forumet er til for å hjelpe hverandre, og det kan faktisk være andre som er villig til å hjelpe for å lære f.eks eller har lite å gjøre :p så en gang til:"masse ros til manmob"! jeg ville vært kjempefornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå