Stian_ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vel, nå trenger jeg noen ideer til en logo som passer til siden min. Jeg synes det skal være lite tekst i logoen fordi det er allerede veldig mye tekst på siden min. Jeg har en idee men lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne andre ideer, kanskje jeg kan få litt inspirasjon. her er siden: http://stian.bang.dot.no takker for fremtidige replies. P.S. Den logoen som er nå er bare en midlertidlig logo og innholdet på sidene er ikke ferdig. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 er ikke en logo du skal ha vel... er vel en header.. on topic: nei, jeg kan nok ikke hjelpe deg der Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvorfor er siden på engelsk? Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Siden er på engelsk fordi jeg har skrevet den på engelsk. Det kommer en norsk versjon, men inntil da så får du enten klare å lese den dårlige engelsken eller droppe å lese det. Men hold deg til topic, takk. Du kan PM. meg om du har noen spm. som ikke har noe med topic å gjøre. Endret 4. november 2004 av Thurloc Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 gå på daFONT, finn en kul passende font, skriv det du en vil skrive. tada, ferdig. trenger ikke være så avansert alltid.. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Siden er på engelsk fordi jeg har skrevet den på engelsk. Det kommer en norsk versjon, men inntil da så får du enten klare å lese den dårlige engelsken eller droppe å lese det. Men hold deg til topic, takk. Du kan PM. meg om du har noen spm. som ikke har noe med topic å gjøre. Makan til holdning da.. Lenke til kommentar
Prebba1 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) din side suger så jævli.. håper du aldri får den til for min bestemor kunne laget bedre.. Og du suger i Engelsk, bare sånn at det e sagt! Og hvis du skal være frekk i kjeften når noen spør deg om noe så kan du heller falle og skade nakken din! Stygge drittunge Endret 10. november 2004 av Prebba1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 din side suger så jævli.. håper du aldri får den til for min bestemor kunne laget bedre.. Og du suger i Engelsk, bare sånn at det e sagt! Og hvis du skal være frekk i kjeften når noen spør deg om noe så kan du heller falle og skade nakken din! Stygge drittunge Det skrives "engelsk" og "English", ikke "Engelsk". Ro deg ned, Preben. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 din side suger så jævli.. håper du aldri får den til for min bestemor kunne laget bedre.. Og du suger i Engelsk, bare sånn at det e sagt! Og hvis du skal være frekk i kjeften når noen spør deg om noe så kan du heller falle og skade nakken din! Stygge drittunge Det er slike som deg vi kan klare oss uten Hater fjortiser som kommer her og tror de kan snakke dritt om andre. *Raportert Lenke til kommentar
Prebba1 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 oki oki, sorry guys.. eg ble vel bare litt overhissig.. men skal roe meg ned fra no av.. Unnskyld til de som tok d innpå seg, forresten, eg e ikke en fjortis. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 oki oki, sorry guys.. eg ble vel bare litt overhissig.. men skal roe meg ned fra no av.. Unnskyld til de som tok d innpå seg, forresten, eg e ikke en fjortis. Fjortiss er en tilstand. -----------Her ender off-topic snakket----------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå