Gå til innhold

Logo til hjemmeside

Anbefalte innlegg

Vel, nå trenger jeg noen ideer til en logo som passer til siden min.

Jeg synes det skal være lite tekst i logoen fordi det er allerede veldig mye tekst på siden min. Jeg har en idee men lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne andre ideer, kanskje jeg kan få litt inspirasjon.

her er siden: http://stian.bang.dot.no

takker for fremtidige replies.

P.S. Den logoen som er nå er bare en midlertidlig logo og innholdet på sidene er ikke ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden er på engelsk fordi jeg har skrevet den på engelsk. Det kommer en norsk versjon, men inntil da så får du enten klare å lese den dårlige engelsken eller droppe å lese det. Men hold deg til topic, takk. Du kan PM. meg om du har noen spm. som ikke har noe med topic å gjøre.

Endret av Thurloc
Lenke til kommentar
Siden er på engelsk fordi jeg har skrevet den på engelsk. Det kommer en norsk versjon, men inntil da så får du enten klare å lese den dårlige engelsken eller droppe å lese det. Men hold deg til topic, takk. Du kan PM. meg om du har noen spm. som ikke har noe med topic å gjøre.

Makan til holdning da..

Lenke til kommentar

din side suger så jævli.. håper du aldri får den til for min bestemor kunne laget bedre..

Og du suger i Engelsk, bare sånn at det e sagt!

Og hvis du skal være frekk i kjeften når noen spør deg om noe så kan du heller falle og skade nakken din!

Stygge drittunge :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Endret av Prebba1
Lenke til kommentar
din side suger så jævli.. håper du aldri får den til for min bestemor kunne laget bedre..

Og hvis du skal være frekk i kjeften når noen spør deg om noe så kan du heller falle og skade nakken din!

Det skrives "engelsk" og "English", ikke "Engelsk".

Ro deg ned, Preben.

Lenke til kommentar

Det er slike som deg vi kan klare oss uten ;)

Hater fjortiser som kommer her og tror de kan snakke dritt om andre.

*Raportert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...