Gå til innhold

steelpad og intelli explorer 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Jeg har både og! Jeg vil faktisk gå så langt som å kalle kombinasjonen mellom steelpad & ms ie 3.0 en lovlig aimbot:P Har også padsurfers som setter prikken over i'en. Det eneste minus jeg kan komme med, er vel at overflaten på steelpad'n sliter du padsurfer'ne VELDIG fort. Bytter padsurfere etter max 2 uker. Og kanskje en liten bakdel til; hvis det er kaldt i rommet blir matta oxo kald(kan kanskje ha noe med at den heter steelpad:P?), dette er litt upraktisk hvis du er varm selv. Da vil det komme kondens(dogg) på matta og dermed er den unike overflaten ubrukelig:(

Mvh.

Martin

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Her kan jeg snakke med erfaring. Jeg har ie3 og icemat.

Icemat er helt seriøst det beste. Har prøvd både steelpad og icemat. Steelpad er mye kaldere enn icematten, så du blir som en frossen fiskepinne på fingerne med Steelpad. Men leter du etter en musematte som varmer på sene vinterkvelder er absolutt ikke Icemat eller Steelpad anbefalt. Du må tåle litt kulde :wink:

Godt tips: kjøp padsurfers, ellers suger mattene.

Har hørt at func er bra, noen meninger ?

Lenke til kommentar

Har alle 3 mattene :) Steelpad & Icemat er glatt på en helt annen måte enn Func. Alle tre mattene er veldig gode, men det er noe med func'n som gjør at musa får en mer "beregnelig" aim eller hva jeg skal kalle det. Uansett så gjør heller vanene enn mattene utslaget på hvor nøyaktig man er. Når alt kommer til alt, er timing'a det viktigste. Tror ikke du skal angre hvis du har kjøpt noen av de tre nevnte mattene:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...