cairn Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Razer, kjent av de fleste gamere på godt eller vondt fra Boomslang-tiden, har nå kommet med sin andre optiske mus. Razer lovet gull og grønne skoger med den nye Diamondback, og resultatet er helt makeløst. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Me neeed..... me want........ Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Der kom den, ja! Denne skal jeg ha! Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Så snart eg får pengar :| student utan studielån er ikkje greit. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Syntes den ligna ganske mye på Logitech sin MX300 mus Lenke til kommentar
shig Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 noen som vet hvor den kan kjøpes? helst i norge.... Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 noen som vet hvor den kan kjøpes? helst i norge.... Begge modellene kommer i salg i uke 48 her til lands, men kan bestilles via RazerStore hvis du ikke kan vente. Veil. pris i Norge blir 499,- for Magma-utgaven, og 549,- for Chameleon. Priser er inkl. moms. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Sykt billig for den musa Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hvis Chameleon er DYRERE en magma skjønner jeg ikke hvem som skal kjøpe den. Magma er jo uansett kulere! Vet du hvilke/n butikker som får den inn?` EDIT: Veldig billig btw. På hw.no står 600,- som veiledene pris. Endret 4. november 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
cairn Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Jeg kan tenke meg at Chameleon ser kulere ut "i virkeligheten" enn den gjør på et bilde. Jeg får en Chameleon tilsendt og skal si fra om det virkelig er slik, eller om Magma er kulere Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Ååå, har ventet evig lenge på ny mus fra Razer som er like god, hvis ikke bedre en Boomslang var i sin tid. Har ennå Boomslangen i den herlige kakeboksen her på rommet. *Mint* Ang fargevalget så hadde jeg tenkt meg Cameleon p.g.a litt frykt av å få lyset i øye når det er helt mørkt på for.eks lan. Men jeg tror jeg kjøper begge. En til den stasjonære og en til laptop. Endret 6. november 2004 av oorzako Lenke til kommentar
Juke Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Er det ikke slik at Chameleonvarianten skifter farge avhengig av vinkelen eller noe sånt? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hadde vært kult om Chameleon skiftet farge når man tilførte varme! Kanskje det faktisk er noe slik den gjør også? Lenke til kommentar
cairn Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Rask tur på google: http://pctorque.com/misc/chameleon/12.jpg http://pctorque.com/misc/chameleon/11.jpg http://pctorque.com/misc/chameleon/10.jpg Bilde av samme laptop med rød-blå chameleon. Bare vinkelen er endret. Tror ikke den reagerer på varme. Kanskje en ide for framtiden, noen som husker de Colgate-tannbørstene som "skiftet farge" når du hadde pusset nok? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg hadde ingen slik tannbørste, men jeg husker godt en matchbox-bil jeg hadde som skiftet farge ved å helle varmt vann på det. Bilen var vel hvit vanligvis, men ble rosa/rød når den ble varmet opp. Tøft opplegg. Fant forresten et par bilder av Razer Diamondback på en Nederlandsk webshop, hvor det ene bildet viser at musen med grønne lys, mens et annet viser den med røde... er det virkelig slik at også lyset endrer farge? Sjekk animasjonen som beveger seg på følgende link for å se hva jeg mener: http://www.muizenshop.nl/products.php?product=227 Alle bilder jeg har sett ellers viser musen med røde lys, så jeg ble litt usikker her. Lenke til kommentar
cairn Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Det er to forskjellige modeller av Diamondback, og Magma Look er den med det "røde" lyset. Chameleon er den som skifter farge alt etter hvordan lyset treffer den. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Malingen på laptopen var jo litt kul, men ganske irriterende også. Nei, blir nok Magma Red på meg... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Dagens dobbel... Endret 8. november 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Noen som vet hvordan man kan fikse problemet med refresh rate'n i winXP? Har ikke så veldig lyst til å installere win2k for å få utnytte musen 100% Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Du skal rote litt med en .sys fil. Tror det står mer om det i en tråd under "Annet om Hardware" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg