Arne_F Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg spiller myyyyye fps og tenkte å kjøpe meg en ny mus... Var først bestemt på å kjøpe mx510 til jeg så denne artikelen. Så jeg lurer på... Hvilken bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Razer. Når de har så mange godord å si, og du er en aktiv gamer ville jeg valgt Razeren. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 lurer på det, men mx510 har jo fått mye skryt... Noen flere? Lenke til kommentar
beinbikkja Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Det er bare å lese spesifikasjonene det, Razer virker (er) helt overlegen. Det hadde kanskje vært lurt å sjekke prisforskjellen først. Forøvrig skal du være umenneskelig følsom på labben hvis du påstår en prestasjonsforskjell på razer-musa og mx510. Jeg har prøvd begge på ut2004, og treffsikkerheten var konstant (les: endret seg ikke) Endret 4. november 2004 av beinbikkja Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hvor kan jeg få kjøpt razer da? (norsk butikk/nettbutikk) EDIT: Trykkleif Endret 4. november 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvor kan jeg få kjøpt razer da? (norsk butikk/nettbutikk) EDIT: Trykkleif Den kommer til norge i løpet av November Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Får håpe at den gamle Creative Mouse Optical 3000 holder så lenge da Lenke til kommentar
cairn Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Gamer har og en test av musen her: http://gamer.no/art.php?artikkelid=11413 Diamondback er bedre enn MX510. Det er min påstand etter å ha brukt begge Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Hvordan kan folk ha prøvd begge når den ikke har kommet ut enda? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Ved at han har testet den for Gamer.no? http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=323016 Endret 4. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvordan kan folk ha prøvd begge når den ikke har kommet ut enda? At den ikke er til salgs i Norge, betyr ikke at den er umulig å få tak i. Han har sikkert fått den fra utlandet. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Det er jo sant Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 OMG!? Han har testet den for gamer.no, som har fått tilsendt et eksemplar, dette gir Razer god reklame. Okey? Lenke til kommentar
cairn Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har testet flere mus for Gamer.no, deriblant Razer Viper 1000, Diamondback, Microsoft S+arck (*host*) og Logitech MX510. Hovedvekten på hvordan jeg tester og hva jeg mener er direkte relatert til hvordan musen er å spille med. Det er ikke snakk om reklame, det er snakk om å gi våre lesere inntrykk av hva som er godt og dårlig på markedet . Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 cairn, produsenter sender produktene sine til diverse nettsteder, blader og medier for å få publisitet og reklame, det er jo kjekt med gratis reklame, til akuratt den målgruppen de er ute etter. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 cairn, produsenter sender produktene sine til diverse nettsteder, blader og medier for å få publisitet og reklame, det er jo kjekt med gratis reklame, til akuratt den målgruppen de er ute etter. Du har rett, for Razer er det reklame, men for cairn er det som sagt for å gi leserne et godt inntrykk om hva som er bra og dårlig på markedet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Så klart, har ikke sagt noe annet. I quote myself OMG!? Han har testet den for gamer.no, som har fått tilsendt et eksemplar, dette gir Razer god reklame. Okey? Lenke til kommentar
cairn Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 SpinNdre er inne på det. At jeg mottar et produkt for å gi det en test er ikke entydig med at utfallet av testen vil gi god reklame for produsenten, bare se på Microsoft og den horrible S+arck-musa. Du skal være ganske sløv for å kjøpe den om du er en ekte gamer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Man reklamerer jo som regel for noe man har interesse av at folk skal kjøpe, det har ikke gamer.no, jeg snakket aldri om reklame som dere var interessert i. Noen ganger blir jeg litt oppgitt. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ok, jeg kjøper Razer musa OM det er mulighet for å skru av og på lyset ved behov. Er ikke like kult å ha en lysende glorie til hverdagsbruk, og muttern tviler jeg på vil like den noe særlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå