Gå til innhold

Razer Diamondback vs. MX510


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare å lese spesifikasjonene det, Razer virker (er) helt overlegen. Det hadde kanskje vært lurt å sjekke prisforskjellen først. Forøvrig skal du være umenneskelig følsom på labben hvis du påstår en prestasjonsforskjell på razer-musa og mx510. Jeg har prøvd begge på ut2004, og treffsikkerheten var konstant (les: endret seg ikke)

Endret av beinbikkja
Lenke til kommentar

Jeg har testet flere mus for Gamer.no, deriblant Razer Viper 1000, Diamondback, Microsoft S+arck (*host*) og Logitech MX510. Hovedvekten på hvordan jeg tester og hva jeg mener er direkte relatert til hvordan musen er å spille med.

 

Det er ikke snakk om reklame, det er snakk om å gi våre lesere inntrykk av hva som er godt og dårlig på markedet :).

Lenke til kommentar
cairn, produsenter sender produktene sine til diverse nettsteder, blader og medier for å få publisitet og reklame, det er jo kjekt med gratis reklame, til akuratt den målgruppen de er ute etter.

Du har rett, for Razer er det reklame, men for cairn er det som sagt for å gi leserne et godt inntrykk om hva som er bra og dårlig på markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...