PureTamil Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Kjøper superbillig fra USA uansett. Og da har du tatt med i beregningene at du må betale 24% mva. på toppen? Lenke til kommentar
Lanes Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Kjøper superbillig fra USA uansett. Og da har du tatt med i beregningene at du må betale 24% mva. på toppen? Har egen bedrift. Så jeg slipper :!: Lenke til kommentar
petterg Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Av de modellene du lister opp ville jeg uten tvil valgt X40. Personlig ville jeg gått for en T serie med høyere oppløsning på skjermen. Har du flaks kan du risikere å få den levert før sommeren.... ** Bestillte to IBM'r i august, venter fortsatt på nr 2. ** ** Har bedt om å få den bærbare maskinen de klarer å levere først, som har cd-brenner, minst 60gb disk, 1gb ram, 15" skjerm, og maks kr 25.000. Dette vil i praksis si nesten hvilken som helst T serien, men tydligvis for vanskelig for dem. ** (Må bare kaste dritt om IBM's levering så ofte jeg kan) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå