shagg0r Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg lurer på om man kan bruke forskjellige typer stiler på linker da tenker jeg både på hvordan linken ser ut og hvordan den ser ut når den er aktiv osv.. Lite utrdag fra mitt css script A:VISITED { color : #000000; text-decoration : none; } A:LINK { color: Black; text-decoration: none; } A:HOVER { color: black; text-decoration: none; background: #F4FFF4; float: left; position: relative; width: 175px; padding: 2px; } A:ACTIVE { color: black; text-decoration: none; border: 1px solid #F2F2F2; background: #F4FFF4; float: left; position: relative; width: 175px; padding: 2px; } Ønsker å bruke dette på linkene som er på menyene mine og bruke en annen formatering for andre vanlige linker! Hvordan kan jeg gjøre dette? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 a.stil2:link { color: Black; text-decoration: none; } <a class="stil2" href="#">Linken min</a> Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Finnes flere måter, Lemen. shagg0r: Hadde du søkt før du postet, hadde du funnet f.eks. dettee innlegget. Men søking er vel noe vi ikke har hørt om, kanskje... Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 takk for det har nok hørt om søking ja men har du hørt om å være for lat til å søke? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 men har du hørt om å være for lat til å søke? Har du hørt om nettetikette? Det er for så vidt greit nok at du ikke gidder å søke, men hvorfor skal vi som svarer gidde å svare på et spørsmål ørten ganger, når vi - om diverse brukere hadde søkt først - hadde sluppet? Det er lov å tenke litt lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå