stud3315 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hei! En kollega på jobb har fått et bakgrunnsbilde etter å ha fått en luguber link i en mail. Vi får ikke bort bildet som vil ha oss til en side for å laste ned noe adaware/spyware greier. Jeg synes det virker litt suspekt. Firmaet kaller seg Smart Security (Privacy Protection Tool). Hvordan får vi bort slike bilder/internett sider som legger seg der? På forhånd takk! Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har du prøvd Ad-Aware? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 eller SpyBot - Search And Destroy? begge er gratis (for privatpersoner) Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 ja, jeg har kjørt de men de fjerner ikke den bakgrunnsiden som legger seg på skrivebordet, det er det som er problemet. Adaware fant nærmere 500 oppføringer som jeg fjernet!!!!!!!!!!! Og jeg regner med de har kommet som følge av denne dritten som har lagt seg inn! Det var 40 prosesser som kjørte før adaware og spybot ble brukt, og 28 etterpå, så noe har jeg nok ordnet. Det er bare den jæv a desktoppen igjen! Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Har du prøvd å bytte bakgrunn på vanlig måte? Endret 4. november 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) ja :!:, men dette legger seg framforbi Endret 4. november 2004 av stud3315 Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hva er det bilde av da? Noe sånt? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ja, jeg har kjørt de men de fjerner ikke den bakgrunnsiden som legger seg på skrivebordet, det er det som er problemet. Adaware fant nærmere 500 oppføringer som jeg fjernet!!!!!!!!!!! Og jeg regner med de har kommet som følge av denne dritten som har lagt seg inn! Det var 40 prosesser som kjørte før adaware og spybot ble brukt, og 28 etterpå, så noe har jeg nok ordnet. Det er bare den jæv a desktoppen igjen! Husket du å slå av systemgjenoppretting når du slettet med AdAware? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå