Gå til innhold

hva skal eg gjøre for å få lov til å spille lan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med at du får moren din til å lese litt på hjemmesiden til dette LAN-et, eller ber henne snakke med noen andre kompiser som skal på det samme LAN-et, slik at hun vet at alt går ryddig for seg, og at dere er flere som drar sammen? Moren til en kompis var veldig skeptisk til at to gutter på fjorten år skulle dra alene helt ned til Hamar for å dra på TG (en kompis og meg), men etter at jeg snakket litt med henne, og forklarte at vi var flere som dro sammen, og fikk henne til å lese litt på hjemmesida til TG for å forstå hva det hele gikk ut på, så var hun med på det.

 

Man frykter gjerne det ukjente.

Lenke til kommentar

Vel, de fleste begynner faktisk å dra på lan i den alderen, så det er ikke noe unormalt. Skjønner fortsatt ikke helt problemet, pc'en er for dyr? Vil det si at du ikke har pc fra før av, men må kjøpe det før lanet? I så fall er det lite å gjøre om du ikke har penger selv. Få deg en jobb, og spar alt det du tjener, så kan du jo lage en ny tråd når du har 9-10000(om du trenger absolutt alt nytt). Får sikkert hjelp til et oppsett om du forteller grundig hva du er ute etter, og prisrammen :)

 

Til akkurat dette lanet, så får du låne deg en maskin hos noen kjente om du ikke har selv. (Om du har selv, så bare glem det over. Da må du i så fall forklare bedre hva som er for dyrt)

Lenke til kommentar

Vent til du er 15. Det er ikke sikkert du tåler det tøffe livet som det er på LAN. Og fjortiser er det mest irriterende du kan finne. Etter Laila Dåvøy osv. Er ikke så lenge til ;)

 

Neida, bare tuller, Burde heller dra på et lite LAN med bare dine kammerater. Hos en av dem. Der er datan trygg og da har du foreldrene dine på gli ;) Prøv det...

Lenke til kommentar
eg skal med 7 andre kompiser som bor rett ved siden av meg......men pc'en er for dyr......sier hon....ærligtalt eg er 13,5 år

hadde ikkje eg fått gå på lan når eg var 13 hadde eg gjort noe drastisk . eks begynt å røyke hasj og sagt at eg ikkje har andre å være med enn narkiser når kompisene mine e på LAN

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...