Fl@meboy Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Lurer på om noen på forumet har noen ideer til å på en måte grine seg til å få spille lan............. skal helst ikke være innlegg som :alle de andre får jo lov Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Kan du begynne med å fortelle oss om hvorfor du ikke får lov da? Hvilke argumenter har din far/mor/foresatte for at du ikke får lov? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 4. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 det er for dyrt å dra med seg sier mamma.........da er det ikke gøy med en veldig rask maskin..........hon hun har ikke bredbånd en gang Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 huh Mulig å forklare litt bedre her? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Hva er dyrt? LAN, DATAEN?? Du mener at mora di synes pcen er "fordyr" og ta med seg? og da er det ikke morro å ha e rask maskin?? Forstod jeg det rett elr?? Og mora di har ikke bredbånd heller?? FORKLAR! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 problemet er at han vil gjerne på lan, men får ikke lov hos foreldrene sine.. derfor lurer han på hvordan han skal få lov men.. Masing hjelper, og du kan true med å skulke skolen , begynne å røyke osv også kan du begynne å være lenger ute enn du får lov til Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Æ fikk heller ikke lov til å dra på LAN med det første. Hadde jo venner med så æ sa at det var alltid noen inne til å passe pc'en. Det du også kan gjøre er å mase som bare f*** Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 det er for dyrt å dra med seg sier mamma.........da er det ikke gøy med en veldig rask maskin..........hon hun har ikke bredbånd en gang bli gammlere :!: hehe, neida....men er Lan'et du skal til langt unna eller?? det er jo ikke dyrt å dra på lan egentlig da..... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Dakar dai.... Kanskje vente til du blir større? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Hva med at du får moren din til å lese litt på hjemmesiden til dette LAN-et, eller ber henne snakke med noen andre kompiser som skal på det samme LAN-et, slik at hun vet at alt går ryddig for seg, og at dere er flere som drar sammen? Moren til en kompis var veldig skeptisk til at to gutter på fjorten år skulle dra alene helt ned til Hamar for å dra på TG (en kompis og meg), men etter at jeg snakket litt med henne, og forklarte at vi var flere som dro sammen, og fikk henne til å lese litt på hjemmesida til TG for å forstå hva det hele gikk ut på, så var hun med på det. Man frykter gjerne det ukjente. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 4. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 eg skal med 7 andre kompiser som bor rett ved siden av meg......men pc'en er for dyr......sier hon....ærligtalt eg er 13,5 år Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 HAHA :!: Om du er 13 år kan du like godt holde deg hjemme i noen år til .... Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 4. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 kremt Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Vel, de fleste begynner faktisk å dra på lan i den alderen, så det er ikke noe unormalt. Skjønner fortsatt ikke helt problemet, pc'en er for dyr? Vil det si at du ikke har pc fra før av, men må kjøpe det før lanet? I så fall er det lite å gjøre om du ikke har penger selv. Få deg en jobb, og spar alt det du tjener, så kan du jo lage en ny tråd når du har 9-10000(om du trenger absolutt alt nytt). Får sikkert hjelp til et oppsett om du forteller grundig hva du er ute etter, og prisrammen Til akkurat dette lanet, så får du låne deg en maskin hos noen kjente om du ikke har selv. (Om du har selv, så bare glem det over. Da må du i så fall forklare bedre hva som er for dyrt) Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Vent til du er 15. Det er ikke sikkert du tåler det tøffe livet som det er på LAN. Og fjortiser er det mest irriterende du kan finne. Etter Laila Dåvøy osv. Er ikke så lenge til Neida, bare tuller, Burde heller dra på et lite LAN med bare dine kammerater. Hos en av dem. Der er datan trygg og da har du foreldrene dine på gli Prøv det... Lenke til kommentar
Duen Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 eg skal med 7 andre kompiser som bor rett ved siden av meg......men pc'en er for dyr......sier hon....ærligtalt eg er 13,5 år hadde ikkje eg fått gå på lan når eg var 13 hadde eg gjort noe drastisk . eks begynt å røyke hasj og sagt at eg ikkje har andre å være med enn narkiser når kompisene mine e på LAN Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 du må true med å holde pusten!! minst Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 du må true med å holde pusten!! minst Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 HAHA :!: Om du er 13 år kan du like godt holde deg hjemme i noen år til .... Ikke gidd og sleng sånne spydige komentarer opp i trynet på små barn, GUTTEN VIL JO PÅ LAN KAN DU SKJØNNE! Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Virker litt useriøst dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg