Zafar Iqbal Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Noen som har hørt om at det er 11mbit linje på Oslo`s og akerbrygge. Har hørt at de som har bærbarpc med interntnettverk eller PcMcia med antenne kan surfe gratis. Skal vist være et prøveprosjekt. Er det bare en rykte eller lar det seg gjøre? Er det forresten noen som har et bildet som hviser hvordan man krysser en tpkabel (kryssa kabel). Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: Den 2002-05-24 12:23, Zafar Iqbal skrev:Noen som har hørt om at det er 11mbit linje på Oslo`s og akerbrygge. Har hørt at de som har bærbarpc med interntnettverk eller PcMcia med antenne kan surfe gratis. Skal vist være et prøveprosjekt. Er det bare en rykte eller lar det seg gjøre?Er det forresten noen som har et bildet som hviser hvordan man krysser en tpkabel (kryssa kabel). hmmm. Har hørt om mange slike prosjekter, jeg; men ingen av dem gratis. Du må leie et PCMCIA kort av de som leverer det (tror narvesen skulle prøve seg på noe slikt på oslo S...) Trur fargene får kryssa kabel er: Ende 1: hvit/oransj oransj hvit/grønn hvit/blå blå grønn hvit/brun brun Ende 2: hvit/grønn grønn hvit/oransj hvit/blå blå oransj hvit/brun brun Lenge siden jeg har laga TP selv. (minst 2 måneder siden...), så rett meg om jeg har feil noen! Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Etter som jeg har hørt er det gratis å surfe på linjene der... Men det er vel så lenge du har det rete nettverkskortet Lenke til kommentar
HenkiB Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Med Telenormobil Nomade abonnement har man mulighet til å koble seg opp trådløst mot internett på Aker Brygge i tillegg til flere andre steder i norge. Sjekk link: http://telenormobil.no/bedrift/tjenester/t...sinternettsone/ Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 I omtrådet rundt kommunehuset her jeg bor var det også mulighet for gratis internett. Inntil IT-ansvarlig skjerpa sikkerheten (kryptering av signalene) Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 jeg har nomade... **** at jeg bor så langt unna de stedene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå