Manoz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Nå vet ikke jeg hvor mange som er fra Haugesund her, men jeg er vel ikke den eneste... så.. ALDRI lever NOE inn til PC Verkstedet Haugesund. De bruker laaaaaaaaang tid og gjør ikke en spesielt god jobb. Jeg leverte inn PCn min der for 3 måneder siden p.g.a en lynskade. Først brukte de 2 uker på å finne ut at den ikke virket!, så skulle de sende lapp inn til forsikrings selskapet om skaden. Dette har de enda ikke gjort, og nå er det gått 3 måneder! En lynskade skal ikke ta så lang tid! Brenn... Endret 4. november 2004 av Manoz Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) hehe..har en kompis som jobber der :!: Så du hvem som tok imot dataen ? (tviler på det er hans feil..er vel ikke så vanskelig å finne ut at en data ikke fungerer) EDIT: Hvorfor valgte du pc-verkstedet ? Det finnes vel andre som gjør det til en rimeligere time-pris enn de vel ? Pm-data på norheim , og Amico Data på karmøy (somewhere out there..) Endret 4. november 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 tror det var han utlendingen, men det er mest han ole sin feil for det var han som skulle skrive den rapporten som tok 2 måneder :| Jeg kjenner flere som har levert inn pcene sine der, og ingen av dem er fornøyde. Pcn min hadde aldri blitt levert inn der hadde det ikke vært for at mamma tok den med seg uten at jeg viste det Men nå har de fått frist på seg til mandag så river vi regningen i 2 og leverer pcn en annen plass. Det kostet faktisk 1500 kroner for at de skulle skrive denne rapporten. Sykt dyrt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå