Uin Viel Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe et domenenavn på www.enavn.no jeg har følgende spørsmål: -Hva er webhotel? -Er det nødvendig for meg som bare skal ha en helt enkel side uten så mye dill på? Endret 4. november 2004 av mads89 Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 1, Et webhotell er en plass på internett hvor du legger siden din. Du kan også bruke din egen datamaskin som webhotell, men det krever en del kunnskap. 2, Ja, det er nødvendig. 3, Det kan være greit å kjøpe webhotell og domene sammen (hos samme forhandler). Les denne tråden http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=296406&hl= Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ett Webhotel er ett sted der du kan legge dine sider så dem kommer ut på nette! En server som står og kjører med ett domene som da peker til den maskinen! For og legge utt siden så trenger du ett Webhotel ja home.no har 20mb gratis Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Vil for øvring nevne at det heiter "Webhotell", ikkje "web hotel", samt "Domenenavn" og ikkje "domene navn". Hater slik orddeling. MrBerg under her: Det er eg faktisk klar over, men litt typos må eg få ha sjøl også Endret 4. november 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Man skal heller ikke legge sammen to og to ord som skal brukes separat, det heter for eksempel «for øvrig» og ikke «forøvrig». Hater slik ordsammenslåing. Endret 4. november 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Skal du korrigere skrivefeil, så gjør det i PM. Men tenk også på at mange har dysleksi. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Man skal heller ikke legge sammen to og to ord som skal brukes separat, det heter for eksempel «for øvrig» og ikke «forøvrig». Hater slik ordsammenslåing. Haha, nice.. @arve: Bruk « og ». " og " hører ingenplass hjemme.. Edit: afseth: Ja, og iflg forumet skal man publisere dette til alle og enhver ved å skrive det i signaturen sin.. Endret 4. november 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå