spøkelse Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 11:20, keithho skrev:JAja fysikk læreren min så over kommentarene han var skuffet over norges kommende fysikk elever... Quote: Den 2002-05-25 17:25, keithho skrev:jajajaja.. jeg gir opp.. ser ut som at jeg har gått i fellen og har drittet meg ut sikkelig... Det var et skikkelig mageplask også. Du får be læreren din om et ekstrakurs i mekanikk da. Men han er tydligvis ikke blant de skarpeste heller da... Lenke til kommentar
keithho Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Det var han som sa til meg at jeg skrev feil..... så... er i felt tur med han... jævlig skjedelig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: JohndoeMAKT skrev (2002-05-26 03:45):Ikke useriøst nei. Det var ikke snakk om å sende tilbake til webshoppen, bare (fortsatt) bære rundt på den i en sekk.[ Denne Melding var redigert av: JohndoeMAKT på 2002-05-26 03:47 ] Snakker om Hvis...siden dette inlegget har sporet slik av og folk snakker i vei om newtons lover og ditt og datt så sporte bare jeg oxo litt av. Er fulstendig klar over at det er snakk om i en sekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå